Gå til innhold

Venn av meg blir sint når jeg ikke snakker med han på flere dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jdg og min bestekompis hr vært venner i 10 år. Før var det helt ekstremt hvor mye vi snakket sammen daglig. Ringte hveramdre 10 ganger per dag på facetime. Det ble for mye for meg, og jeg kjwnte jeg ble helt utmattet og deprimert. Mye krangling. Han er veldig nærtagen og usikker. Jeg har prøvd å minske kontakten med å ikke snakke sammen daglig, men når jeg sender han melding om å sende meg noe vi begge ble enige om Når han var glad, så ble han helt trass og skulle ikke sende de tingenE fordi han mente at jeg BARE tok kontakt når jeg trengte noe av han, noe som ikke er sant. For 2 dager siden ringte vi hverandre 4 ganger. Hva er problemet hans,?

Anonymkode: 737f1...473

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta avstand. Gi beskjed om at den kontrakten dere har blitt for mye og for intenst og at du trenger litt space for du blir veldig sliten av det.. Vil han ikke høre på det øret så tar du bare avstand.. Sånne mennesker tapper deg helt for energi og det er rett og slett ikke verdt det! Min kjære var slik i starten og det ble rett og slett for mye for meg. Ba derfor om å roe ned på ringing og meldinger ellers ville jeg måtte avslutte det. Han ble nok såret og sint først, men han tok poenget og vi fikk et mye bedre forhold etter det. Jeg hadde avsluttet relasjonen om det ikke ble roet ned på. 

Du har et liv utenom også, ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 7cb0e...404

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så slitsomt. Det er forskjell å på å ha en venn og å ha en hund som du forplikter å gå 3 turer med pr dag. Det er ikke dette som er å "være der for hverandre". Dette er å ville eie deg fullt og helt. 

Anonymkode: 76222...598

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare si for meg selv at sånn kontakt daglig eller ukentlig med venner er kvelende. Det stjeler energi. Det er også ofte sånn at venner jeg liker sånn passe, vil treffes ofte. Men de jeg virkelig liker har ikke alltid tid. 

Anonymkode: 2ba4b...972

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...