Gå til innhold

Får en ok solbriller til dame for rundt 1000-lappen? Hva slags merke vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får en ok solbriller til dame for rundt 1000-lappen? Hva slags merke vil du anbefale?

Anonymkode: 7a8a6...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester viser at dyre solbriller ikke gir bedre beskyttelse enn billige så lenge de tar UV-stråler.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Izipizi :) Tåler mye, og gode på!

• Liker 1
Skrevet

Kan vel få Ray-ban for rundt den prisen,  og de er i hvertfall bra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to par Raybans, og bare to par. Det ene paret har jeg hatt i et års tid i bilen, det andre har jeg hatt med på ferier, stranda, rundt i huset og overalt i over 8 år, og de er like gode. Anbefaler de uten pute på nesa, av erfaring varer slike lengre. 

Jeg tror jeg har betalt 1200 og 1400 for de, og jeg hadde lett betalt det dobbelte også.

Anonymkode: afa9d...c01

AnonymBruker
Skrevet

Det kan man sikkert. Man får også ok briller til 200 kroner. Og enda billigere tilogmed

Anonymkode: 7a79c...d72

AnonymBruker
Skrevet
Sammie skrev (4 timer siden):

Tester viser at dyre solbriller ikke gir bedre beskyttelse enn billige så lenge de tar UV-stråler.

MEN du ser mye bedre i en brille med polaroid. Når man kjører bil inn i skygge feks, og ikke ønsker en syklist på panseret.

Anonymkode: e40d9...ae3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og du får de billigere enn 1000-lappen 😎

Spør hos en optiker. De har gjerne ett salgsstativ også 😃

Anonymkode: e40d9...ae3

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg lurer på om mine Gucci kostet ca 1200, mulig de var på tilbud da. De er iallfall fantastiske! :kul: Billigsolbriller måtte jeg alltid ta av i tunneler, ellers ble jeg blind, men disse kan jeg bruke hele kjøreturen i lys og mørke!

Skrevet

Synes Vogart har veldig fine solbriller

AnonymBruker
Skrevet
Sammie skrev (18 timer siden):

Det har jeg også lest, men så er det gjerne slik at man tar bedre vare på og passer på litt dyrere solbriller. Tidligere mistet jeg stadig billige solbriller, men det paret som faktisk kostet litt har jeg hatt i nærmere ti år. Det blir like dyrt i lengden hvis man hele tiden må kjøpe nye billige solbriller.

Anonymkode: 04bd9...246

• Liker 1
Skrevet

Ray Ban! Klassikere. Varer lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nilsen har solbriller til 100 kr og de fungerer fint. Ingen krise om de blir gjenglemt, ødelagt eller man glemmer å ta dem av før man hopper i sjøen. 

Anonymkode: df974...1a2

AnonymBruker
Skrevet

*** nille

Anonymkode: df974...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt Ray Ban

Anonymkode: 5c61e...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er superfornøyd med merker Polaroid. De har fine modeller og polarisert glass som er såååå digg å se gjennom. Og så koster de ikke all verdens.

Anonymkode: cba2a...15b

Skrevet

Klart du får. De på jula er kjempegode og koster 49,90,- for 3 stk. Så svaret på fpørsmåket ditt er at du får 60stk. OK solbriller til 1000-lappen.

AnonymBruker
Skrevet

Rayban får du i det minste på tilbud til den prisen. Veldig gode briller.

Anonymkode: 42419...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Ray Bans og Oakley

Anonymkode: 031cc...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...