Broken_1988 Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Hei alle, Jeg har etter lang tid igjen fått kontakten med en helt fantastisk mann. Vi hadde en relasjon for noen år tilbake hvor jeg trodde vi "datet" og han mente det bare var helt casual. Etter dette måtte jeg distansere meg fra han pga det lå for mye følelser der. Nå etter flere år har kontakten blusset opp igjen for fult og vi har møttes noen ganger. Det har vært utrolig koselig og jeg føler meg så bra sammen med han. Problemet er bare at jeg har utrolig vanskelig for å tro at han "plutselig" skulle like meg denne gangen og er redd han kun vil det casual denne gangen også. Linjene mellom oss er så blury at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal starte. Er dette oppskriften på å bli såret igjen? Eller kan det være han ønsker noe mer denne gangen, er klar for å slå seg mer til ro enn tidligere? Hvis det har noen betydning så høres det sikkert ut som vi er tenåringer, men vi er i slutten av 30-årene begge to. Og så langt jeg vet så har verken han eller jeg vært i noe forhold siden sist vi hadde relasjon. Dette er så ufattelig vanskelig. Føler meg så bra når vi er sammen og jeg vil ikke miste han. Men igjen......
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Kanskje han har brukt tiden til å "rase litt fra seg" og er klar for noe seriøst nå? Eller har sondert terrenget litt, og funnet ut at du faktisk var veldig bra. Har i hvert fall hørt at en del menn vil snuse litt på forskjellige muligheter før de bestemmer seg - og mulig han har kommet frem til at du trekker det lengste strået? Også mulig han bare tester farvannet, mange menn sirkler jo tilbake igjen og igjen - uten at de nødvendigvis ender opp med noe langvarig denne gang heller. Det er umulig å vite hva som er tilfellet, egentlig er det jo bare han som vet hva han tenker. Så det beste svaret får du nok ved å spørre ham. Om han har vært ærlig tidligere i forhold til hva han tenker om dere, så vil jeg anta han kommer til å være det denne gangen også. Men om dere har det fint sammen, og tar det litt rolig og ikke rusher/stresser ting - så kanskje det kan blusse opp for alvor fra hans side også denne gang? Anonymkode: e56a1...c00
Broken_1988 Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje han har brukt tiden til å "rase litt fra seg" og er klar for noe seriøst nå? Eller har sondert terrenget litt, og funnet ut at du faktisk var veldig bra. Har i hvert fall hørt at en del menn vil snuse litt på forskjellige muligheter før de bestemmer seg - og mulig han har kommet frem til at du trekker det lengste strået? Også mulig han bare tester farvannet, mange menn sirkler jo tilbake igjen og igjen - uten at de nødvendigvis ender opp med noe langvarig denne gang heller. Det er umulig å vite hva som er tilfellet, egentlig er det jo bare han som vet hva han tenker. Så det beste svaret får du nok ved å spørre ham. Om han har vært ærlig tidligere i forhold til hva han tenker om dere, så vil jeg anta han kommer til å være det denne gangen også. Men om dere har det fint sammen, og tar det litt rolig og ikke rusher/stresser ting - så kanskje det kan blusse opp for alvor fra hans side også denne gang? Anonymkode: e56a1...c00 Takk for et fint svar. Jeg merker at han er mer åpnen denne gangen og deler mer av seg selv og ikke bare hverdagslige ting. Han har også et ganske stort jobb-bytte forran seg som kan tyde på at han ønsker å være mer hjemme osv. Jeg tror som du sier at det beste er å bare ta ting rolig og nyte sommeren å se hva som skjer. Ønsker ikke å legge noe press på han ved å spørre for mye om akkurat dette. Får ta det gradvis å se om det eskalerer..Men jeg syntes det er veldig vanskelig å være tålmodig med dette her.. Men jeg får kose meg å nye det mens jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Snakk med han. Vi kan jo ikke vita hva han tenker eller føler, det vet bare han. Anonymkode: b85b1...ef8 1
Broken_1988 Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk med han. Vi kan jo ikke vita hva han tenker eller føler, det vet bare han. Anonymkode: b85b1...ef8 Nei, så klart ikke. Men jeg skal trekke meg litt unna for å se om han tar litt initiativ. Hvis ikke vet vi allerede hvordan landet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå