FlikkFlakk Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Som overskriften sier, hva er din favoritt hårkur og hva slags hårtype har du? Selv har jeg tørt og fuktfattig hår pga jeg går på sterke medisiner. Jeg har brukt Matrix Biolage Hydrasource kur i mange år og veldig fornøyd med den. Jeg bruker også shampo og balsam i samme merke.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har nordisk hår, altså tynt, men langt. Blir ganske fort fett, men bedre etter et år med tilvenning av sjeldnere vask. Jeg liker Bangerhead sin Soft spot hairmask, den er like god som Redken sin, men er ikke testet på dyr. Anonymkode: eac88...beb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har langt og stritt hår med tynne hårstrå som fort blir slitte i tuppene. Jeg har også striper i håret så det sliter jo enda mer. Jeg elsker Kerastase sin Blonde absolu serie, den gir næringen som bleket hår trenger, gjør at hårfargen ikke blir gult og «brassy», og er lysreflekterende 😁 Så mine favorittkurer er Cicaflash conditioner - den er en slags blanding av balsam og kur, mer næring enn balsam men ikke så «heavy» som en ordentlig hårkur. Den bruker jeg hver gang jeg dusjer som balsam. Og så elsker jeg Masque cicaextreme 😍 Bruker den 1 gang i uken 😊 Anonymkode: 37593...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Nordisk, bleket hår. Bruker redken anti snap etter hver vask, den er topp Anonymkode: 750d0...b15
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nordisk, bleket hår. Bruker redken anti snap etter hver vask, den er topp Anonymkode: 750d0...b15 Samme her. Og så bruker jeg Rituals Overnight Hydrating Hair Mask én gang i uken. Anonymkode: 5ceef...747
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Maria Nila sin true soft. Jeg har langt tykt hår, ikke farget. Kan bli veldig tørt om jeg ikke gir det nok fukt, og dette er den beste kuren jeg har prøvd. Ikke testet på dyr og vegansk 🥰 Anonymkode: dd42c...d55
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Jeg lager selv, jeg foretrekker avokado og bananbaserte masker, men har også veldig god erfaring med eggmasker (så lenge man tåler en kaldere dusj). Honning og oljebaserte blir litt for mye styr for meg, men det gir et fantastisk resultat på mitt tørre nordiske hår. Jeg prøver oppskrifter jeg finner på Pinterest som regel, jeg googler "Natural DIY hair mask" Anonymkode: 4417c...8c2 1
Lafamiglia Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har typisk nordisk hår som lett blir tørt og krusete. Jeg liker å å av og til massere inn Rosehip Seed Oil fra The Ordinary før jeg legger meg kvelden før jeg skal vaske håret (vasker det omtrent annenhver dag), og andre ganger hender det at jeg bruker Jan Thomas proteinkur etter hårvasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå