Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener sånne side, vide skjørt Nå har jeg lyst på sånne skjørt i brunt og svart, men det har da blitt så korte... :forvirret:

Har på en måte forstått at moten er at de skal være kortere nå, for jeg har ikke sett noen med skikkelig side skjørt nå i høst... men jeg er i tillegg 180 cm høy... Noen av skjørtene er til og med i one size - hvor irriterende er det??! Se for deg forskjellen på meg og ei som er 155 cm...

Vel, noen som har tips om hvor jeg får tak i noen som er litt side?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så noen hos Cubus for litt siden, og de var i hvertfall av den side typen.

Skrevet

Jeg igjen leter å leter etter kortere skjørt.Er ikke lett når man er 150cm :forvirret: Er i 30 årene og vil ikke ha lårkorte men til knea.

Skrevet
Jeg igjen  leter å leter etter  kortere skjørt.Er ikke lett når man er 150cm :forvirret: Er i 30 årene og vil ikke ha  lårkorte men til knea.

Syns ikke synd på deg.. Det er drittlett å sy opp.. ("sy ned" derimot.. )

Skrevet

Ja... :roll:

Eller du kan trekke skjørtet oppunder armene... :ler:

Skrevet

Nei, det er ikke alltid "drittlett" å sy opp, fordi ofte så ødelegges da fasongen på skjørtet. Men det er vel dette som er problemet med klær i kjedebutikker; at de er like lange enten de er i størrelse 34 eller 44. Derfor passer de hverken en på 1.55 eller en på 1.80...

Skrevet

Så slike vide skjørt på Vero Moda og Voice of Europe på lørdag, i fine høstfarger. Kjøpte et i brunt. Kunne godt tenkt meg ett knelangt også jeg, men fant ikke..

Skrevet

Lene V har fotside skjørt . så også i den nye høstkatalogen til hm.

Skrevet

Ja er enig med gjest at det ikke er lett å sy opp et skjørt som man ødelegger fasongen på :roll: Men det finnes vel alltid et skjørt selv til lille snertne meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...