Ephemera Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Jeg mener sånne side, vide skjørt Nå har jeg lyst på sånne skjørt i brunt og svart, men det har da blitt så korte... Har på en måte forstått at moten er at de skal være kortere nå, for jeg har ikke sett noen med skikkelig side skjørt nå i høst... men jeg er i tillegg 180 cm høy... Noen av skjørtene er til og med i one size - hvor irriterende er det??! Se for deg forskjellen på meg og ei som er 155 cm... Vel, noen som har tips om hvor jeg får tak i noen som er litt side?
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Jeg så noen hos Cubus for litt siden, og de var i hvertfall av den side typen.
Gjest gjest Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Jeg igjen leter å leter etter kortere skjørt.Er ikke lett når man er 150cm Er i 30 årene og vil ikke ha lårkorte men til knea.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Jeg igjen leter å leter etter kortere skjørt.Er ikke lett når man er 150cm Er i 30 årene og vil ikke ha lårkorte men til knea. ← Syns ikke synd på deg.. Det er drittlett å sy opp.. ("sy ned" derimot.. )
Ephemera Skrevet 13. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2005 Syns ikke synd på deg.. Det er drittlett å sy opp.. ("sy ned" derimot.. ) ← Ja... Eller du kan trekke skjørtet oppunder armene...
Gjest Emera Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 Syns ikke synd på deg.. Det er drittlett å sy opp.. ("sy ned" derimot.. ) ← Nei, det er ikke alltid "drittlett" å sy opp, fordi ofte så ødelegges da fasongen på skjørtet. Men det er vel dette som er problemet med klær i kjedebutikker; at de er like lange enten de er i størrelse 34 eller 44. Derfor passer de hverken en på 1.55 eller en på 1.80...
Gjest Coral Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Så slike vide skjørt på Vero Moda og Voice of Europe på lørdag, i fine høstfarger. Kjøpte et i brunt. Kunne godt tenkt meg ett knelangt også jeg, men fant ikke..
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #8 Skrevet 13. september 2005 Lene V har fotside skjørt . så også i den nye høstkatalogen til hm.
Gjest gjest Skrevet 13. september 2005 #9 Skrevet 13. september 2005 Ja er enig med gjest at det ikke er lett å sy opp et skjørt som man ødelegger fasongen på Men det finnes vel alltid et skjørt selv til lille snertne meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå