Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært kjærester i ca. et år nå. For to dager siden tvang hun meg til å slikke henne. Jeg ga klart og tydelig uttrykk for at jeg ikke ville. Forklarte henne at jeg hadde en dårlig og lang dag på jobb. Hun maste og trua med å "ditche" meg hvis jeg var sånn, som ikke orker å tilfredsstille henne.

Til slutt ga jeg opp, og endte med å slikke henne. Etterpå smilte hun, var glad og sa at hun tulla med truslene osv.

En annen gang da vi var på kjøpesenter, ville hun kjøpe seg noen klær, men ville at jeg skulle betale for klærne. Også da brukte hun tvang og trusler.

Greia er at hun har bestandig trua og pressa meg hvis det var noe hun ville. Jeg gir opp alltid for at ting skal bli okei.

Er dette noe å finne seg i?

Anonymkode: e2781...0d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bestemmer du selv.

Anonymkode: 60d15...cb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper det at vi sier at du bør dumpe henne? Ser det gang på gang her, klaging på partner, men så fort noen nevner at man kanskje bør gå videre så kommer ofte ting som «vi har det jo bra ellers» 

Anonymkode: 7e8f1...bb5

• Liker 4
Skrevet

Gå ifra henne.  Not good

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å slikke henne bør være en selvfølge at du gjør mann! Holder ikke å si at du er sliten etter jobb eller sånt fjas, få deg et par baller og slikk henne så hun squirter i munnen din, da har du henne lenge👍

Anonymkode: e093f...887

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør deg selv: Leder dette til et sted hvor du ønsker å befinne deg?

Svaret på dette spørsmålet bør gi deg en pekepinn, og bare du kan svare på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jada, vi tror deg vi. Venter i spenning på flere historier.

Anonymkode: 0671e...11c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært kjærester i ca. et år nå. For to dager siden tvang hun meg til å slikke henne. Jeg ga klart og tydelig uttrykk for at jeg ikke ville. Forklarte henne at jeg hadde en dårlig og lang dag på jobb. Hun maste og trua med å "ditche" meg hvis jeg var sånn, som ikke orker å tilfredsstille henne.

Til slutt ga jeg opp, og endte med å slikke henne. Etterpå smilte hun, var glad og sa at hun tulla med truslene osv.

En annen gang da vi var på kjøpesenter, ville hun kjøpe seg noen klær, men ville at jeg skulle betale for klærne. Også da brukte hun tvang og trusler.

Greia er at hun har bestandig trua og pressa meg hvis det var noe hun ville. Jeg gir opp alltid for at ting skal bli okei.

Anonymkode: e2781...0d6

Du er rett og slett det man kaller en "tøffel". Hun utnytter deg økonomisk og seksuelt. Det er for sent og snu nå, hun vet at hun klarer å overtale deg. Nå må du se å komme deg vekk mens du har muligheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært kvinne ville dette bli kalt overgrep. Ser her at det blir visst ikke det samme når du er mann. Hvis du er mann, da.

Hvorfor blir du i dette? La meg gjette; «dere har det bra ellers?»

Anonymkode: 02135...ad0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. 

Anonymkode: 18c5b...06b

• Liker 2
Skrevet

🙄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...