AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Hvordan bli mere flørtete i et forhold som har vart en stund? Kan sende han litt sexy bilder og han sender et smil tilbake.. blir skuffet gang på gang.. men jeg kan jo ikke be han svare annerledes for da gjør han det vel ikke fordi han vil men fordi jeg har bedt han om det, blir ikke det å feil? Jeg vet jo at han kan flørte, han er veldig flink til å feks kommentere bilder av kjendiser hvor «hotte» de er og hvor pene øyne de har.. Han ofrer meg en like til sammenligning I hodet mitt så blir det feil å be han gjøre dit og datt for meg men hvordan kan jeg si det til han på en bedre måte? Anonymkode: 81269...b0f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan bli mere flørtete i et forhold som har vart en stund? Kan sende han litt sexy bilder og han sender et smil tilbake.. blir skuffet gang på gang.. men jeg kan jo ikke be han svare annerledes for da gjør han det vel ikke fordi han vil men fordi jeg har bedt han om det, blir ikke det å feil? Jeg vet jo at han kan flørte, han er veldig flink til å feks kommentere bilder av kjendiser hvor «hotte» de er og hvor pene øyne de har.. Han ofrer meg en like til sammenligning I hodet mitt så blir det feil å be han gjøre dit og datt for meg men hvordan kan jeg si det til han på en bedre måte? Anonymkode: 81269...b0f Han tar deg for gitt. Noen menn er sånn. Når de først har deg så orker de ikke å engang ta vare på spenningen. Blir mer et vedlikeholdsforhold. Det kan jo hjelpe at du spør hvorfor han ikke lenger flørter eller kommer med komplimenter? Anonymkode: 8ae47...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han tar deg for gitt. Noen menn er sånn. Når de først har deg så orker de ikke å engang ta vare på spenningen. Blir mer et vedlikeholdsforhold. Det kan jo hjelpe at du spør hvorfor han ikke lenger flørter eller kommer med komplimenter? Anonymkode: 8ae47...f6e Ja det kan jeg prøve... Anonymkode: 81269...b0f
McMary Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan bli mere flørtete i et forhold som har vart en stund? Kan sende han litt sexy bilder og han sender et smil tilbake.. blir skuffet gang på gang.. men jeg kan jo ikke be han svare annerledes for da gjør han det vel ikke fordi han vil men fordi jeg har bedt han om det, blir ikke det å feil? Jeg vet jo at han kan flørte, han er veldig flink til å feks kommentere bilder av kjendiser hvor «hotte» de er og hvor pene øyne de har.. Han ofrer meg en like til sammenligning I hodet mitt så blir det feil å be han gjøre dit og datt for meg men hvordan kan jeg si det til han på en bedre måte? Anonymkode: 81269...b0f Det forholdet hadde jeg bare avsluttet. Kanskje han kunne fått en sjanse til å forklare hvorfor han er mer opptatt av utseendet til andre damer enn meg, hvis han ikke da skjønte hvor idiotisk det var, hadde det vært takk og farvel. Skjønner ikke at du gidder å finne deg i å ha det slik. Snakk med han! Endret 30. juni 2021 av McMary 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå