AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg og Tinderdaten skal på vår andre date, og han har foreslått å dra og bade, siden det er meldt fint vær. Men jeg er utrolig usikker på kroppen min, og siste jeg vil er å være halvnaken foran han så tidlig. Hvordan si at jeg ikke vil bade uten å fortelle han at jeg er usikker på meg selv? Har egentlig allerede sagt at jeg ikke kommer til å bade, men da sa han bare at jeg kan ta med badetøy og bade om jeg føler for det. Skal jeg bare la være og si noe, og ikke ta med badetøy? 😅 Anonymkode: 7b26e...69c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å bade på 2. date. Men du skal gjøre det DU er komfortabel med. Og siden du ikke er komfortabel med det så ville jeg foreslått å gjøre noe annet. Men husk, det er ikke kroppen din som definerer deg, det er hvordan du forholder deg til kroppen din. Vet det er vanskelig, men om du klarer å like din egen kropp så vil du se at den eneste som egentlig har noe problem med kroppen din er deg.❤️ Anonymkode: b5e80...d5a 12
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 ja kast deg ut i badet ..vil du ha han må du by på deg selv. Han vil jo komme til å se kroppen din uansett en dag er det ikke bedre å kaste seg i det... jeg gjorde det på en første date en gang..dro i basseng jeg kjente det som deg for jeg er overvektig.Tenkte at hvis han ikke liker meg sånn som jeg er nå...så fuck it... det er over 2 år siden vi har fortsatt kontakt så det skremte nå ikke han at jeg så ut som en drukna katt i 2 timer...gøy var det. Angret ikke ett sekund på at jeg gjorde det men nå er jeg kjempe glad i å bade men hele livet syntes jeg har hatt stygg kropp men med åra har jeg blitt flinkere til å gi faan ta meg som jeg er eller la meg være i fred. Anonymkode: ae951...f6f 3
Blått Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og Tinderdaten skal på vår andre date, og han har foreslått å dra og bade, siden det er meldt fint vær. Men jeg er utrolig usikker på kroppen min, og siste jeg vil er å være halvnaken foran han så tidlig. Hvordan si at jeg ikke vil bade uten å fortelle han at jeg er usikker på meg selv? Har egentlig allerede sagt at jeg ikke kommer til å bade, men da sa han bare at jeg kan ta med badetøy og bade om jeg føler for det. Skal jeg bare la være og si noe, og ikke ta med badetøy? 😅 Anonymkode: 7b26e...69c På et eller annet tidspunkt så vil han se deg naken. Bare å kaste deg uti det. Jeg stemmer litt for det som den over sier. Det er noe med at man må kunne ha det gøy ❤️ også ser man ut som man ser ut. Jeg må bare legge til at jeg skjønner deg for jeg har selv hatt samme tankene da jeg ble spurt på badedate på andre daten. Intensjonene hans var.. har jeg blitt fortalt i etterkant.. å se hvordan jeg så ut uten klær fordi han (i følge han selv) siklet nærmest etter meg Endret 30. juni 2021 av Blått
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Enig med de over. Det er mye mer positivt at du blir med og bader. Hvis man liker en person er det ikke bare hvordan kropp du har som teller men at du er litt sporty og hopper i det. Anonymkode: 5f0c4...d74 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Herlighet, bare bad. Han har allerede møtt deg og har vel sånn ca. greie på hvilken fasong kroppen din har. Dersom du er usikker pga. arr, strekkmemerker eller lignende så får han jo se de etterhvert uansett dersom det blir noe seriøst mellom dere, så det er bare å kvitte seg med usikkerheten med en gang. Her dusjet jeg med det som nå er min mann flere ganger før vi faktisk hadde sex. Anonymkode: db098...75e 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Har badet på første date før men det spiller da ingen rolle for deg. Hvis du synes det er en fin idé og faktisk har lyst til å bade, så kan du kanskje overvinne usikkerheten? Men hvis du ikke en gang har lyst og i tillegg føler deg såpass ukomfortabel med å vise deg (nesten) naken, så bør dere finne på en annen aktivitet/type date. Hva har du ut av denne daten om du bare føler ubehag? Kun å bevise nie overfor ham? Nei... Dere kan gjøre noe annet - noe du også har glede av. Anonymkode: 3f19e...e6f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Jeg hater å bade så badedate, hadde ikke vært noe for meg. Da skulle jeg vært veldig forelska 😂 Vise kroppen min skulle jeg ha overlevd med.. men så er jeg passert 40 så selvtilliten er meget bedre enn i ungdommen. Anonymkode: 89bf0...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 Foreslå en annen sommerlig aktivitet, si at du lett får soleksem og gjerne skulle ha gjort noe annet da du er litt sensitiv i sola, og at parasoll og slikt er litt kjedelig. Anonymkode: 06d7d...854
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 'Det er den tiden i måneden..' Anonymkode: 6de2f...cb5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 Du kan ha på deg telt når du bader… høhøhøøhø Anonymkode: f872a...61e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 Du er som du er - ikke vær usikker på deg selv. Om han ikke liker deg for den du er så er han ikke riktig uansett? Go for it! 💪🏻 Hilsen 82 kg dame på 28 som også skal på bikinidate i helga 😂 Anonymkode: 18458...dc5 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 'Det er den tiden i måneden..' Anonymkode: 6de2f...cb5 Unnskyld avsporing... Men hva er greia med å ikke bade under mensen? Jeg putter i en ob, bytter den med jevne mellomrom og gjør ellers akkurat som vanlig 🤷♀️ bortsett fra at jeg ikke har sex i den perioden da. Anonymkode: 3f19e...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld avsporing... Men hva er greia med å ikke bade under mensen? Jeg putter i en ob, bytter den med jevne mellomrom og gjør ellers akkurat som vanlig 🤷♀️ bortsett fra at jeg ikke har sex i den perioden da. Anonymkode: 3f19e...e6f Man kan faktisk fint ha sex også. Men det er ikke alle som er komfortabel med det da. Men enig, mensen er de ikke noen grunn til ikke å bade. Det var før tamponger og menskopp var oppfunnet. Anonymkode: b5e80...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Man kan faktisk fint ha sex også. Men det er ikke alle som er komfortabel med det da. Men enig, mensen er de ikke noen grunn til ikke å bade. Det var før tamponger og menskopp var oppfunnet. Anonymkode: b5e80...d5a Det er ikke alle steder der er toaletter til å skifte sånt. Anonymkode: 7a6db...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke alle steder der er toaletter til å skifte sånt. Anonymkode: 7a6db...4c9 Jeg bare bytter diskret på stranda. Inne ved et tre el.l Anonymkode: 30cc6...b28
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 Man bader jo "sammen med" en masse fremmede hver gang man er på offentlige strender. Det er ikke særlig intimt, akkurat.
Archer Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare bytter diskret på stranda. Inne ved et tre el.l Anonymkode: 30cc6...b28 Hvor kaster du den brukte da?😜 kjipt å få en blodig tampong under badelakenet sitt😝 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 Archer skrev (12 minutter siden): Hvor kaster du den brukte da?😜 kjipt å få en blodig tampong under badelakenet sitt😝 Tar med hjem i en liten pose. Anonymkode: 30cc6...b28
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #20 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 22.41): Foreslå en annen sommerlig aktivitet, si at du lett får soleksem og gjerne skulle ha gjort noe annet da du er litt sensitiv i sola, og at parasoll og slikt er litt kjedelig. Anonymkode: 06d7d...854 Den er litt kjip hvis det skulle bli noe seriøst da. Må late som man er så sensitiv for sola også fremover😂 Anonymkode: f135b...0c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå