Gå til innhold

Er det en rød tråd hos de damene som velger donorsæd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten ser de gjerne ikke attraktive ut eller har en sosial brist som vises. 

Finnes det pene og suksessfulle kvinner som velger donorsæd? Hvor barnet aldri vil se eller ha forhold til sin far og ei ha en far i livet. 

Anonymkode: c14fd...728

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ene jeg kjenner som har gjort det var en velutdannet, slank og oppegående kvinne. Men som dessverre ikke hadde funnet en passende mann og begynte å nærme seg 40 årene. Hun fant en mann noen år etter at barna ble født (fikk tvillinger). Hun valgte det fordi hun hadde et stort ønske om å oppleve å bli mor, å få en familie. Ganske enkelt. Barn var viktigere enn en mann. Kjenner ellers også et lesbisk par som har fått barn på den måten. De gikk faktisk gravide sammen begge to.🙂

Folk velger å gjøre det fordi de ønsker barn. Det finnes pene single mennesker i slutten av 30-årene også. Om man finner kjærligheten er ikke kun knyttet opp mot utseendet eller hvordan man er sosialt.

Anonymkode: 41ae4...650

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gynekolog og kjenner rundt hundre mødre som har fått barn på denne måten. Fellesnevneren er at 90 % tjener bedre enn gjennomsnittet, har statusjobber, er tøffe, vennlige, høflige, familieorienterte, har god sosial kompetanse og er rimelig hot. Flere er vel etablert, og sitter greit i det. Hadde jeg vært mann hadde jeg måttet anstrengt meg godt for å nå opp hos en del av dem, og sett bra ut. Så jeg delre ikke helt ditt inntrykk. Det koster noen hundre tusen å få barn på denne måten i privat helsevesen (som var vanlig inntil i 2020), og du må være rimelig selvstendig. Det finnes selvsagt både noen få som mottar trygd og noen få som kanskje er mindre attraktive, men jeg synes de alle er flotte damer med stå-på mot, sans for estetikk i klær og sminke ol. Mitt hovedinntrykk er mer vellykket og penere enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 3d27e...0ef

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tanten min gjorde det. Fikk mann da kusinen min var rundt et år, han er faren hennes og har vært det i 30 år. 

Anonymkode: d2b4e...cbf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste røde tråden må vel være tampongtråden hver måned, siden de fremdeles er fruktbare kvinner ;)

Tror gynekologen over her har ganske god oversikt, så kanskje TS lærte noe nytt idag.

Anonymkode: 3ebca...5e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er gynekolog og kjenner rundt hundre mødre som har fått barn på denne måten. Fellesnevneren er at 90 % tjener bedre enn gjennomsnittet, har statusjobber, er tøffe, vennlige, høflige, familieorienterte, har god sosial kompetanse og er rimelig hot. Flere er vel etablert, og sitter greit i det. Hadde jeg vært mann hadde jeg måttet anstrengt meg godt for å nå opp hos en del av dem, og sett bra ut. Så jeg delre ikke helt ditt inntrykk. Det koster noen hundre tusen å få barn på denne måten i privat helsevesen (som var vanlig inntil i 2020), og du må være rimelig selvstendig. Det finnes selvsagt både noen få som mottar trygd og noen få som kanskje er mindre attraktive, men jeg synes de alle er flotte damer med stå-på mot, sans for estetikk i klær og sminke ol. Mitt hovedinntrykk er mer vellykket og penere enn gjennomsnittet.

Noen hundre tusen??? Jeg betalte 4000 for to inseminasjoner i DK på privat klinikk. 

Anonymkode: f57fa...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes det pene og suksessfulle kvinner som velger donorsæd? Hvor barnet aldri vil se eller ha forhold til sin far og ei ha en far i livet. 

Vi har valgt det fordi mannen min har azoospermia. 

Anonymkode: 3faf2...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen hundre tusen??? Jeg betalte 4000 for to inseminasjoner i DK på privat klinikk. 

Bare 4000 for ivf betalte vi mer enn det …. Inseminasjoner også. Bare donorsæden 15000 

Anonymkode: 3faf2...cf9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er du i utgangspunktet fruktbar. Mange må ha flere runder med ivf, operasjoner, donoregg, dra til Russland osv. Det koster ikke 4000.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor får du de tankene fra egentlig? 

Anonymkode: b05a1...5b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De vil ha hvite ariske barn.

Anonymkode: de440...1ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...