AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Del Skrevet 30. juni 2021 Vet ikke hva som skjer med meg men jeg sliter veldig med angst for tiden. Jeg har ikke opplevd noe traumatisk i det siste, men er mye alene og har ingen å støtte meg til i noe særlig grad. Jeg er livredd for å miste jobben og tenker hver dag at nå vil sjefen sparke meg. Jeg mistet jobben i fjor. har et barn.. Sliter med dårlig konsentrasjon og får daglige angst attacks hvor jeg da sier noe skikkelig stygt til meg selv. og så roer jeg meg..men jeg kan spenne hele kroppen og slite. fryktelig rart og kjipt å ha det sånn.. : ( Anonymkode: d63a0...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Del Skrevet 30. juni 2021 Du mister ikke jobben fordi du er sykmeldt. Får du hjelp for angsten din? Det som hjelper når en har angst er å holde seg aktiv og gjøre noe. Trenger ikke være store ting, men nok til å få tankene over på andre ting. Snakk opp deg selv, og ta kontakt med familie, venner og Finn på noe gøy med barnet ditt. Anonymkode: 5a596...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hva som skjer med meg men jeg sliter veldig med angst for tiden. Jeg har ikke opplevd noe traumatisk i det siste, men er mye alene og har ingen å støtte meg til i noe særlig grad. Jeg er livredd for å miste jobben og tenker hver dag at nå vil sjefen sparke meg. Jeg mistet jobben i fjor. har et barn.. Sliter med dårlig konsentrasjon og får daglige angst attacks hvor jeg da sier noe skikkelig stygt til meg selv. og så roer jeg meg..men jeg kan spenne hele kroppen og slite. fryktelig rart og kjipt å ha det sånn.. : ( Anonymkode: d63a0...016 Går du til psykolog? Har angst selv og det har hjulpet mye med psykolog. Angst kan være veldig brutalt, så å finne noen å snakke med tror nå jeg kan hjelpe deg 😊 Anonymkode: 8bc99...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 30. juni 2021 #4 Del Skrevet 30. juni 2021 Vær så snill å vær god med deg selv 💚 ✨ Kan du ikke begynne å trene deg opp til å være snill med deg selv?🧡 Tillat deg selv å føle det du føler. Gi oppmerksomhet til hele deg selv. Si noe fint til deg selv hver dag💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 30. juni 2021 #5 Del Skrevet 30. juni 2021 Høres ut som det kan være imposter syndrome? Det er hvertfall ikke merkelig at du tenker i de baner hvis du har opplevd å miste jobben før. Det kan være veldig traumatisk. Men husk at fordi det har skjedd tidligere betyr det ikke at det er det som skjer nå. Har du et godt forhold til sjefen din? Har du fått tilbakemeldinger på jobben du gjør? Vær raus med deg selv og minn deg selv på alt det du gjør på jobb som er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Del Skrevet 30. juni 2021 Zooey skrev (3 minutter siden): Høres ut som det kan være imposter syndrome? Det er hvertfall ikke merkelig at du tenker i de baner hvis du har opplevd å miste jobben før. Det kan være veldig traumatisk. Men husk at fordi det har skjedd tidligere betyr det ikke at det er det som skjer nå. Har du et godt forhold til sjefen din? Har du fått tilbakemeldinger på jobben du gjør? Vær raus med deg selv og minn deg selv på alt det du gjør på jobb som er bra! Takk. Ja føler meg som en som faker. At jeg ikke er flink nok. å miste jobben var dritfælt, men også deilig da sjefen min var ganske lite sympatisk og la meg for hat. Forstår ikke hvorfor jeg har blitt så dårlig nå. Jeg er ikke sykmeldt. Jeg har hjemmekontor og det er egentlig litt deilig, slipper å få disse "angrepene" på jobb. Men merker at jeg isolerer meg og. Prøver å være snill med meg selv. Prøver å spise sunt. Jeg har ADHD / ADD og mistet jobben pga dette i fjor. Er litt lei av å være så rar og annerledes, merker at jeg er nesten litt sånn autistisk når jeg blir ekstra sliten. Kjempe klein sosialt sett og blir kjempe stille. Blir så sykt fjern. : ( Anonymkode: d63a0...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 30. juni 2021 #7 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Ja føler meg som en som faker. At jeg ikke er flink nok. å miste jobben var dritfælt, men også deilig da sjefen min var ganske lite sympatisk og la meg for hat. Forstår ikke hvorfor jeg har blitt så dårlig nå. Jeg er ikke sykmeldt. Jeg har hjemmekontor og det er egentlig litt deilig, slipper å få disse "angrepene" på jobb. Men merker at jeg isolerer meg og. Prøver å være snill med meg selv. Prøver å spise sunt. Jeg har ADHD / ADD og mistet jobben pga dette i fjor. Er litt lei av å være så rar og annerledes, merker at jeg er nesten litt sånn autistisk når jeg blir ekstra sliten. Kjempe klein sosialt sett og blir kjempe stille. Blir så sykt fjern. : ( Anonymkode: d63a0...016 Det høres ut som at det kanskje ikke var din feil at du mistet den forrige jobben? Har selv møtt mange urimelige folk i arbeidslivet, men det er også mange bra folk der ute. Vet jobben din nå om diagnosen din? Hva mener du med "angrep" på jobb? Godt å høre at du tar vare på deg selv. Ingen kan gjøre alt på en gang, men de små tingene kan utgjøre en stor forskjell på eget velvære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå