Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg bestemt meg for å være singel hvertfall ett år.

Så dukker en gammel bekjent opp og følelsene popper bare opp for begge to..har kjente personen i seks år.

HVa skjer Bagera?..Skal man kvele det i starten eller ta det for ment too be...

Hjelp..

Takk for råd kvinner.

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp i det. Hvorfor vere singel av premiss når den 'rette' kanskje står og banker på døra?Lykke til, du lever bare en gang.

Skrevet

men det er bare to mnd. siden det andre forholdet mitt tok slutt..

får jo signaler rundt meg at dette er ALTFOR tdilig..

blir litt forvirret når jeg kjenner disse følelsene som han oxo sier han har..

Skrevet

Den eneste som kan vite om dette er riktig er du selv. Drit i om folk rundt deg sier det er for tidlig. Er du ferdig med ditt forrige forhold og du har følelser for denne nye så hopp i det. Hva som er for tidlig følelsemessig er forskjellig fra person til person. Ser ikke vitsen med å vente bare fordi folk rundt synes det er tidlig å gå inn i et forhold kort tid etter et brudd hvis følelsene stemmer.

Skrevet

men så tenker jeg.. han som jeg er separert fra nå.. Han slite noe veldig.. hva skla jeg si til ham da..

Dette er en perosn han oxo kjenner...

Skrevet

Ja takk, begge deler tror jeg er en strålende løsning! Tror det for din egen del (ikke alle andre, for de har ikke noe med saken å gjøre) kan være lurt å ha en pause på litt mer enn to måneder. Men det kan jo være "ment to be" så hvorfor ikke date fyren i alle fall i et par måneder før du gjør noe mer ut av det? Da får du begge deler: Ingen binding og "alvorlige" greier og samtidig se han og finne ut av ting sammen med han?

Skrevet
men så tenker jeg.. han som jeg er separert fra nå.. Han slite noe veldig.. hva skla jeg si til ham da..

Dette er en perosn han oxo kjenner...

Da skjønner jeg litt mer. Da ville jeg nok tatt det litt mer piano.

Hvis det er ment to be, venter han på deg.

Skrevet

Hvorfor ikke prøve, du trenger jo ikke flytte sammen med han den første uken. Vær kjærester en stund og se hvordan det går.

Skrevet

Ja, nå hadde jeg ikke tenkt på å flytte sammen i det hele tatt enda da.Er nok ikke så desperat eller sprø. det er nok ikke meg.

Det jeg mener er skal jeg date han i det hele tatt.

Vi bor ett stykke fra hverandre så det er praktisk umulig akkurat nå både å flytte sammen og date i turbofart.

Men vi bodde fra hverandre i hele fjord så på den siden så har kanskje bruddet vært før.Etter at han hadde flyttet hjem gav jeg forholdet ett halvt år . Det gikk ikke.

Han gikk på skole borte da..

Gjest Brunetten_
Skrevet

"Hva skjer a bagera". :ler:

Morsom setning...bruker den ofte selv.

Ja, jeg er enig med flere her. Hopp i det. Hva er det værste som kan skje?

Du kan ikke bare stille inn fornuften og følelsene dine til å ikke være forelsket. Blir man forelsket, da blir man forelsket. ;)

Skrevet

Hopp i det om det føles rett! Bor dere et stykke fra hverandre så kan dere bli litt kjent over telefonen eller ennå bedre, skrive lange kjærlighetsbrev til hverandre :hjerter_rundt:

Angående han andre så trenger du vel ikke gni det inn heller? Hold det litt for deg selv og dyrk det nye med din nye flamme :)

Skrevet

ehm, det heter "meant to be".... beklager altså, vil ikke virke vanskelig, men jeg bare måtte.... Sorry... :sjenert:

Lykke til forresten, ikke lett å styre når man skal falle for noen...

Det vet jeg alt om :hjerter_rundt:

hopp i det.. eller tusl i det om du vil :kline:

Skrevet (endret)
ehm, det heter "meant to be".... beklager altså

:grine2:

Jeg tror hun vet det :ler:

Endret av Kafka
Skrevet

He he, jeg vet jo det *ler*

Takk for alle "gode" svar . tenker noenlunde likt selv..

Så tar dette piano..

Ha en flott dag alle sammen..

Flott forum ti å lufte sine problemer" med helt nøytrale mennesker selv om vi damer ikke er helt nøytrale :-D

Skrevet

Men vi bodde fra hverandre i hele fjord så på den siden så har kanskje bruddet vært før.

Hva mener du? Var du ikke sammens med x typen din da da?

Skrevet

Kan man bestemme seg for å være singel?? Hva Hvis faktisk den ekte kjærligheten dukker opp da??

Er ikke hver dag man opplever en som står å 'banker på døra'

Hopp i det, bedre å feile en gang enn å ikke prøve på noe som kanskje er ment to be

Skrevet
Kan man bestemme seg for å være singel?? Hva Hvis faktisk den ekte kjærligheten dukker opp da??

Er ikke hver dag man opplever en som står å 'banker på døra'

Hopp i det, bedre å feile en gang enn å ikke prøve på noe som kanskje er ment to be

Hvem har sagt noe om å bestemme seg for å være singel? Finner det ikke noe sted her?

Helt enig i at du skal hoppe i det som alle andre i denne tråden :)

Skrevet

Vet ikke om jeg tror helt på dette ment to be greiene lenger jeg. Møtte en jeg trodde det fantes slikt med, men det gikk ad dundas. Var visstnok ikke ment to be noenting alikevel. Jeg prøvde alt jeg kunne men hva fikk jeg igjen for det? Ingenting. Ingen respons bare total ignoranse. Nå føler jeg meg bare dum. Forstår ikke hvordan jeg kunne høre på denne indre stemmen som sa det var så riktig, men som alikevel viste seg å være så feil. Tok jeg virkelig så feil av deg? Hvordan kunne jeg ta så feil av meg? Jeg forstår det bare ikke. Kansje du var for god til å være sann? Jeg mente jo det selv også faktisk. At du var for god til å være sann. Var du det eller er du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...