Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen i 2017. Han har gått videre og fått ny kjæreste. Jeg skal til området hvor han bor i sommer. Kontakte han og spør om å ta en kaffe? Eller er det lavmål for min egen del? Han har gått videre og har også slettet meg fra sosiale medier, på bakgrunn av at vi ikke har kontakt lenger sier han. Han tar aldri kontakt med meg. Jeg har så lyst å møtes.

Anonymkode: 00d4a...262

AnonymBruker
Skrevet

Hva godt skulle komme utav det møtet?

Anonymkode: 817f0...94f

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vil du møte ham? Det at han har slettet deg i sosiale medier og aldri tar kontakt ellers tilsier kanskje at han ikke er så interessert i å treffe deg. I tillegg har han gått videre og har ny kjæreste, det er veldig sannsynlig at han ikke ønsker å bruke tid på eksen. 

• Liker 5
Skrevet

Og hvorfor vil du deg selv så vondt? Det der er bare å rippe opp egne sår - ren og skjær masokisme!

Time to move on!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ønsker å fremstå som en desperat eks? For en som tydeligvis ikke ønsker å ha kontakt med deg?

Forslag: last ned Tinder og dra på en date istedet!

Anonymkode: 48559...3d4

• Liker 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...