Gå til innhold

Gode (rimelige) håndklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må kjøpe inn litt nye håndklær og vil helst ikke bruke alt for mye penger på det. Hvilke håndklær synes dere er gode?

Anonymkode: dc678...162

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser selvsagt at det er en viss forskjell på håndklær,men er det virkelig et betydelig spekter innenfor hvor "gode" de er?  Har aldri tenkt at dette håndkleet burde vert bedre eller dette håndkleet passer meg ikke. Ser jo at noen kan like enkelte typer bedre, men det blir jo et annet soørsmål en hvor gode de er.

Jeg ville bare kjøpt det billigste som er stort nok. 

Endret av Chomsky89
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes håndklær fra IKEA er bra. Jeg har noen fra i hvert fall et tiår tilbake, litt mer, kanskje 12 år. Jeg vet ikke hva som står på lappen (har de fremdeles lapp, så er den totalt utvasket eller i filler, evnt revet av), men jeg vasker dem hardt og kjører dem så i tørketrommelen på hardeste program. Noen er flekkete av klor, hårfarge og litt sånt, men utenom det så har de både farge og tekstur, og sømmene er hele. 

Feilen jeg har gjort når jeg har kjøpt håndklær, er å kjøpe dem med en sånn "bord" på. De krymper i borden, så det blir krøllete og stygt, som en twistsjokolade i endene. Det blir også svake punkter ved borden, som rakner etter ei stund. Legger ved et eksempel: Vincent håndkle, Koksgrå, 50x90 cm | Kid Interiør 

Anonymkode: cc7fe...053

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare Kornan fra Ikea, hatt de i... Åtte år nå? Like fine både i utseende og bruk enda. Vi vasker alle håndkler på 60 grader og tørketromler, så de tåler en støyt.

Anonymkode: 619d8...57b

• Liker 1
Skrevet

Jysk har gode og billige håndklær. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vanlige ensfargede bomulls håndklær fra Princess, og er helt fornøyd med de. 

https://www.princessbutikken.no/baderom/haandklaer/city-haandkleserie-beige-25176030 

Har sikkert hatt de i minst 10 år. Vi har også prøvd de med bambus men likte ikke de så godt, de var harde og bruker lang tid på å tørke. 

Anonymkode: 5acc4...2b8

Jeg prøvde også de i bambus for noen år siden, falt for hvor myke de var på butikken. Men det varte bare to vask og så var de skikkelig kjipe. Nå bruker jeg de kun til bikkja og avising av fryseren😆

Anonymkode: 619d8...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper håndklær på Princess og er fornøyd med dem. Vasker håndklær på 90 C og tromler dem etterpå, da jeg liker myke håndklær. Ikke stive "flak" som er tørket på stativ.

Anonymkode: ef905...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Må du ha de nå med en gang?

Ville fulgt med på når f.eks kid interiør eller Princess har salg. De har pleid å ha 40 eller 50 % på håndklær innimellom.

Har city serien fra princess (kjøpt på salg). Litt tykkere, veldig gode håndklær.

Anonymkode: cd3d3...eba

• Liker 1
Skrevet

Ikea, hatt de i 15 år og de holder ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har de ensfargede fra kid. Kjøpt på halv pris. Omtrent like fine nå flere år etter og de blir tørketromlet ofte :) 

Anonymkode: c5339...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Spar Kjøp

Anonymkode: ad9b4...298

Skrevet

Synes Torsby håndklærne fra Jysk er gode. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 13.46):

Jeg må kjøpe inn litt nye håndklær og vil helst ikke bruke alt for mye penger på det. Hvilke håndklær synes dere er gode?

Anonymkode: dc678...162

Ikea sine er gode til en grei pris. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...