Gå til innhold

Kreta - hvor bo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse koronatider drømmer i hvert fall jeg meg bort i hvor jeg skal reise når verden igjen blir normal. En liten uke i varmere strøk står høyt på lista og jeg tenker av ulike grunner på Kreta.

Jeg håper å få tips til bosted. Jeg har vært i Chania og Rethymno og av de frister sistnevnte mest å besøke på nytt, men jeg vil gjerne ha tips om andre steder også.

Jeg er en godt voksen dame som reiser alene. Jeg vil bo et sted hvor det er en by (altså ikke et sted som har oppstått som en følge av turister, feks Platanias). Jeg liker å rusle i typ gamleby som i Rethymno, det må være en bra strand, godt utvalg av spisesteder og kafeer. Helst verken partyplass eller for barnefamilier, litt rolig, men samtidig folk. Om dere skjønner 😊 

Og om du anbefaler et sted, skriv gjerne hvorfor og evt anbefalinger i forhold til bosted, restauranter, severdigheter etc

Anonymkode: 53181...095

Skrevet

Les om Paleochora og se om det kan friste.

Jeg likte den fordi den er passe stor, et greit utgangspunkt for fotturer og utflukter (til f.eks. raviner og Elafonissi-stranden) og ganske rolig, uten å virke "død". 

Den har riktignok ingen gamleby, men en liten ruin. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
baldrian skrev (11 minutter siden):

Les om Paleochora og se om det kan friste.

Jeg likte den fordi den er passe stor, et greit utgangspunkt for fotturer og utflukter (til f.eks. raviner og Elafonissi-stranden) og ganske rolig, uten å virke "død". 

Den har riktignok ingen gamleby, men en liten ruin. 

Takk for tips, sjekker det ut

ts

Anonymkode: 53181...095

Skrevet

Agios Nicolaos er en nydelig liten by på sørsiden, anbefales! 

AnonymBruker
Skrevet

Elounda, Plakias. Støtter også Palechorea

Anonymkode: cc6a0...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...