Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har jobbet med kundebehandling og salg de siste 10 årene og føle jeg trenger en pause fra denne typen arbeid. Jeg drømmer om å lande en kontorjobb som ikke innbeærer kunder/salg og som helst har lite kontakt med mennesker (sett bort ifra kolleger). Jeg arbeider best når jeg kan sitte for meg selv og holde på, i tillegg til at jeg da har mer energi på fritiden. Noen som vet hvilke typer jobber som finnes innenfor denne "kategorien"?

Jeg har prøvd å søke rundt og har lett opp og ned på forskjellige sider med stillingsannonser, men uten hell. Ønsker å søke litt mer målrettet til bedrifter som muligens kan tilby slike kontorjobber. Jeg innser at jeg ikke vet hva som finnes der ute, så hadde vært nyttig for meg å få litt oversikt over hva mulighetene mine er. 

Jeg har en grad i medier og kommunikasjon, så det er ikke slik at jeg kan få meg jobb innen økonomi osv (som sikkert hadde gjort ting lettere), men det har ingenting for meg å si om jeg får en jobb som omhandler medier eller ikke. Jeg er også åpen for (og har bare råd til) å studere ett år til om det skal til for å oppnå kontorjobb-drømmen.  

All hjelp settes enormt stor pris på! Jeg går meg vill inne her på nett og det hadde vært godt med noe veiledning av noe slag som helst. Jeg har lest anrde kvinneguiden tekster som omhandler lignende spørsmål, der fokuset blir på at man bør tåle å ha en jobb med mye menneskekontakt - og det er ikke svaret jeg er ute etter. Og ja, jeg skal kontakte en karriereveileder, men syns det er interessant å se om noen har noen inspill her inne. Vet aldri hva en kan gå glipp av om man ikke prøver/spør.

Anonymkode: 49073...940

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen; har/er delvis i serviceyrke og det suger ut energi. selv om folk er stort sett hyggelige er det krevende. nå har jeg me og sosial angst som forverrer da😒