AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Er på 5+3, men har ingen symptomer, føler meg helt som vanlig. Det eneste jeg kjenner er litt stikking nederst i magen, og litt murring en dag innimellom. Men det har jeg vanligvis gjennom syklus også. Hvis jeg ikke hadde hatt positiv test hadde jeg ikke mistenkt noe. Er dette vanlig, eller grunn til bekymring? Anonymkode: 62942...e79
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Helt vanlig. Det er heller uvanlig å ha symptomer så tidlig. Det er ikke før uke 6-7 at HCG nivået er høyt nok til å gi kroppen symptomer. Anonymkode: 36cc8...c56 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Helt vanlig,jeg kjente heller ingenting før senere, uke 6-7 tidligst Fine barn ble det likevel 😊 Anonymkode: a9fe6...88b
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Kjente ikke annet i uke 5 enn at livmor strakk seg og det stakk her og der i magen. I uke 6 ble jeg kvalm som en gris, og jeg er det fortsatt i uke 9+3. Så bare nyt freden, og gjerne spis litt ekstra så du har litt å gå på!
Amatariel Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Veldig vanlig. Det er vel nesten mer uvanlig å ha mange/sterke symptomer så tidlig som i uke 5. Jeg har ikke kjent noe før tidligst uke 6. Og jeg har hatt et par svangerskap der jeg ikke har kjent noe før etter uke 12. Med mitt yngste barn var det første symptomet babyspark rundt uke 16... ville ikke visst at jeg var gravid hadde det ikke vært for manglende mensen og positive g-tester 😅
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Veldig, veldig vanlig. Symptomene kommer gjerne tidligst uke 6-8 😄 Anonymkode: e8032...6a9
Dansken Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Jeg er rundt 4+6 og utover litt stikking i livmor og murringer har jeg store, spente og ømme pupper. Sluttet på Crinone fredag, og vet fra tidligere at da går piffen fort ut av puppene hvis man ikke er gravid. Jeg har hatt lyst til å teste om jeg fortsatt får positiv test, men så lenge melonene holder seg er jeg ikke i tvil 😊
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Tidligere graviditet kjente jeg nada før uke 11 når kvalmen slo inn. Nå er jeg 6+2 og har kjent symptomer i nesten to uker. Så helt normalt å både kjenne og ikke kjenne. ☺️ Anonymkode: c41bd...266
IkkeStudentLenger Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Hadde ingen symptomer annet enn uteblitt menstruasjon 🤷
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 Jeg syntes det virket helt rart at jeg skulle være gravid i uke 5, jeg kjente absolutt ikke noe til det. Og jeg var blant dem som fikk mye symptomer litt senere, og begynte plutselig å kaste opp alt jeg spiste og drakk en dag i uke 6. Men jeg har flere venninner som kjente lite til at de var gravide gjennom hele første og andre trimester. Anonymkode: 157b7...f60
Million Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 Jeg hadde symptomer på at mensen var rett rundt hjørnet i ukesvis etter positiv test. Det var faktisk flere ganger jeg lå i sengen på kvelden og skulle sove, og kjente mensensmerter så påfallende og såpass sterke at jeg tenkte "Der gikk den graviditeten til helvete, nå fikk jeg mensen" og hoppet ut av sengen og løp ut på badet for å ta på bind. Men nei, noe blod kom det aldri og svangerskapet fortsatte som det skulle, det. Mange merker imidlertid ingenting, og fravær av symptomer behøver ikke bety noen verdens ting. Det er nok av eksempler på kvinner som ikke finner ut eller skjønner at de er gravide før de er flere måneder på vei! Noen har til og med blitt overrasket over fødselen... Så ta det med ro - alt er sannsynligvis i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå