Gå til innhold

Er det fint i Paris i oktober/november?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å dra etter jeg er fullvaksinert, men er ikke det før i slutten av september.. er det fint der på den tida?

Anonymkode: 5d342...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Bedre enn i juli og august, for da er det dødlig varmt der.

Anonymkode: 601f7...447

• Liker 2
Skrevet

Paris er alltid flott, men tidlig høst i Paris er knall! Fine farger og ikke for kaldt enda.

• Liker 4
Skrevet

September er fint, fortsatt varmt og blå himmel. I oktober og november regner det vanligvis ganske mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Vår og høst i Paris er en drøm! Har vært der i både september og oktober, veldig fint.

Anonymkode: b15b2...221

AnonymBruker
Skrevet
borifrankrike skrev (2 minutter siden):

September er fint, fortsatt varmt og blå himmel. I oktober og november regner det vanligvis ganske mye. 

Jeg skal ta vaksinen en av de siste dagene av september. Og man må vel vente et par uker før man anses som fullvaksinert etter det? Sukk..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal ta vaksinen en av de siste dagene av september. Og man må vel vente et par uker før man anses som fullvaksinert etter det? Sukk..

Jeg reiser til Norge fra Frankrike to dager etter andre dose. Ser ikke ut til å være noe problem med det nye vaksinepasset. 

Skrevet

Har vært der både i juni og i oktober. I oktober lå det på + 20 grader på dagen. Var heldig og hadde stort sett fint vær, så det var helt fantastisk der da :) 

AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert flott der da. Jeg har vært i Paris i april, og temperaturen var herlig :)  God tur.

Anonymkode: 7f137...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Var der i midten av oktober for en del år siden, og det var helt supert. Passelig temperatur for byvandring og nydelige høstfarger. 

Anonymkode: d38d9...d29

Skrevet

Jeg har vært der i både oktober, november og desember, og i slutten av oktober begynner det å bli ganske kaldt enkelte dager. Om det er tåke, svært kaldt. Det kan være store temperaturforskjeller i løpet av dagen, så lurt å ha tykke nok klær på seg, så man ikke fryser når kvelden kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...