Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Jeg har tenkt å beholde brudekjolen jeg kjøpte. Lurer på om noen har tips på hvordan jeg kan oppbevare den uten at den blir ødelagt? ( Har tenkt å henge det opp et sted). Den har også litt slep, blir dette ødelagt dersom det henger litt brettet over tid? Etter hvor lang tid burde jeg rense den igjen ( om det er nødvendig)? Burde den luftes innimellom? Taknemlig for alle svar.
tommeline Skrevet 13. september 2005 #2 Skrevet 13. september 2005 Tror jeg ville prøvd å få tak i en "kjolepose". Det finnes jo både til dresser og bunader, så det må da finnes noe sånt til kjoler også.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Min kjole henger i en kjolepose på loftet til svigerforeldrene mine.. Det er langt slep på kjolen men det holder seg fint.. Tar den ut av posen og lar den henge litt noen ganger.. Det er ikke komt noen bretter på slepet heller.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Takk for svar. Ja, jeg har kjolen i en kjolepose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå