Gå til innhold

M40 i åpent forhold..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Hva er tankene deres om å ha sex med en mann i et åpent forhold? 

Anonymkode: f68db...9d3

AnonymBruker
Skrevet

Står en del om det her.  

Anonymkode: e14a3...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hverken være sammen med en mann i åpent forhold eller ligge med en som er i åpent forhold.

Anonymkode: 03a00...985

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort.

K33

Anonymkode: 36767...365

AnonymBruker
Skrevet

Viss jeg hadde dialog med konen din, og hun var virkelig giret på det, kanskje…. Menn i forhold er generellt usexy for mange

Anonymkode: c5719...85e

• Liker 2
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Spørs hvor enig dama er, din attraksjon og ferdigheter i senga og alt annet som jo teller ved sexpartnere. 

Og generelt runder du nok markedet relativt kjapt. 

Hadde jo kun vært aktuelt om jeg var ute etter liggevenn eller selv var i åpent forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ha sex med en som er utro, er selvsagt dumt, men å hoppe til køys med en fyr i et åpent forhold er totalt og fullstendig uaktuelt. Kan nesten ikke tenke meg noe mer trashy enn folk som liksom er i et «forhold», men som likevel skal knulle rundt. Karakterbrist.

Anonymkode: 6d891...74c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sex, hvem bryr seg? Eller ønsker du at det skal bli noe mer?

Anonymkode: d72e4...ce4

Skrevet

Om jeg kun var ute etter sex, og jeg fikk møte dama di og få hennes godkjennelse... kanskje. Men:

- jeg er ikke ute etter kun sex, og det er nok kun et mindretall kvinner som ikke ønsker "noe attåt" (dvs forhold)

- det finnes mer enn nok menn å velge mellom for sex, jeg hadde nok ikke giddet en som kom med ekstrakomplikasjoner

- selv for et rent seksuelt forhold (FF) ville jeg foretrukket et mann som kun hadde sex med MEG i den perioden vi holdt på (regner med at folk i åpne forhold fremdeles har sex med hverandre, og da er det uaktuelt..)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt. Men det er en god del av dere ute på Tinder, menn i 40 åra i åpent forhold. Så da burde det være tilsvarende med kvinner også. Så du finner kanskje noen der som er interessert.8

Anonymkode: 1a38c...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Tror menn taper i lengden på åpent forhold når de som single også sliter. Mens hun fruen din vil nok vasse i tilbud. Og det syns jeg er fint hvis mannen er pådriveren for åpent forhold. Hadde ikke giddet å bare hatt sex med en i åpent forhold.. får jo ikke en dritt tilbake mens han får i pose og sekk. Antagelig greit å satse på andre damer i åpent forhold da blir det rett balanse i slike relasjoner syns jeg da.

Anonymkode: 586af...79e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...