AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Hei! Finnes det seriøst ikke noen steder på nett man kan finne sex partner? Nakenprat er udugelig ... Anonymkode: 3e714...4e5
MrPeakP Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Kanskje det finnes noen her på forumet som er interessert, men da må du ikke være anonym. Søker det samme selv😜 M44
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 MrPeakP skrev (3 minutter siden): Kanskje det finnes noen her på forumet som er interessert, men da må du ikke være anonym. Søker det samme selv😜 M44 Jeg har inntrykk av at det ikke er lov å søke her inne 🙈 Anonymkode: 3e714...4e5
sicario Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Finnes det seriøst ikke noen steder på nett man kan finne sex partner? Nakenprat er udugelig ... Anonymkode: 3e714...4e5 Må det være på nettsteder? Tror det vil være enklere å treffe potensielle partneren ved å komme seg mye ut og interagere med andre mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Må det være på nettsteder? Tror det vil være enklere å treffe potensielle partneren ved å komme seg mye ut og interagere med andre mennesker. Vanskelig i disse tider, bare Anonymkode: 3e714...4e5
vesteraalen Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Finnes det seriøst ikke noen steder på nett man kan finne sex partner? Nakenprat er udugelig ... Anonymkode: 3e714...4e5 Joda. Vi har hatt profil på cupido.no og den funker bra. Det er en betalingsside, så der er det litt mer seriøse folk enn på gratissider slik som eros, nakenprat etc.
wandagirl Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Det er mange som bruker Tinder til lignende. Det må jo være greit så lenge man er ærlig på det? Er du mann eller kvinne? Sider som nakenprat og lignende bugner jo over av overtente menn
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 wandagirl skrev (8 minutter siden): Det er mange som bruker Tinder til lignende. Det må jo være greit så lenge man er ærlig på det? Er du mann eller kvinne? Sider som nakenprat og lignende bugner jo over av overtente menn Kvinne. Ja, får en opppevelsen av at nakenprat er mest for desperate menn 😅 Anonymkode: 3e714...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 vesteraalen skrev (19 minutter siden): Joda. Vi har hatt profil på cupido.no og den funker bra. Det er en betalingsside, så der er det litt mer seriøse folk enn på gratissider slik som eros, nakenprat etc. Er dere i åpent forhold? Anonymkode: 3e714...4e5
wandagirl Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinne. Ja, får en opppevelsen av at nakenprat er mest for desperate menn 😅 Anonymkode: 3e714...4e5 Uansett hva du går for, ville jeg brukt tid på en utvelgelsesprosess. Kanskje bli kjent over snap før man møtes. Det er noen seriøse, høflige menn der og, man må bare være tålmodig og ikke bruke tid på de som foreslår tøm og røm i natt, om ikke det er det du ønsker da
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Er mann, og kan anbefale Tindr.no. Ingenting med vanlige Tinder å gjøre, det er en vanlig datingside. Om det er de samme som står bak vet jeg ikke. Dater flere derfra, og har vanskelig for å bestemme meg. Og nei, jeg har ingen økonomiske interesser i siden. Anonymkode: 639e8...8a4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 wandagirl skrev (11 minutter siden): Uansett hva du går for, ville jeg brukt tid på en utvelgelsesprosess. Kanskje bli kjent over snap før man møtes. Det er noen seriøse, høflige menn der og, man må bare være tålmodig og ikke bruke tid på de som foreslår tøm og røm i natt, om ikke det er det du ønsker da Jeg er ute etter jentebekjentskap egentlig. Mannen min også ... Litt på hver vår side. (nesten slik at man ikke tør å skrive det her inne, for man blir dømt ned med en gang🙈) Anonymkode: 3e714...4e5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er mann, og kan anbefale Tindr.no. Ingenting med vanlige Tinder å gjøre, det er en vanlig datingside. Om det er de samme som står bak vet jeg ikke. Dater flere derfra, og har vanskelig for å bestemme meg. Og nei, jeg har ingen økonomiske interesser i siden. Anonymkode: 639e8...8a4 Kan sjekke den ut Anonymkode: 3e714...4e5 1
vesteraalen Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dere i åpent forhold? Anonymkode: 3e714...4e5 Ikke åpent i den forstand at vi treffer andre alene. Men vi treffer andre sammen, som par.
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 Har noen venner (middelaldrende menn) som bruker Tinder, og det virker som om Tinder er én stor digital swingersklubb hvor man kan treffe nye partnere hver kveld i uka.
wandagirl Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ute etter jentebekjentskap egentlig. Mannen min også ... Litt på hver vår side. (nesten slik at man ikke tør å skrive det her inne, for man blir dømt ned med en gang🙈) Anonymkode: 3e714...4e5 Det er ikke så mye å dømme. Ulike ting fungerer for ulike forhold. Så lenge dere har de samme ønskene i forholdet er jo det bare fint😊 Lykke til i jakten😎
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 Takk for at du ikke er en av de som dømmer 😍 Anonymkode: 3e714...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå