AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Reise til Egypt fra Norge med grønt koronapass ser jeg ikke som vanskelig men turen hjem er jeg usikker på når man må bytte fly i Europa hvordan er det da med karantene får en skifte fly som før og ta den karantenen som trengs i Norge?? Anonymkode: c9db3...492
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reise til Egypt fra Norge med grønt koronapass ser jeg ikke som vanskelig men turen hjem er jeg usikker på når man må bytte fly i Europa hvordan er det da med karantene får en skifte fly som før og ta den karantenen som trengs i Norge?? Anonymkode: c9db3...492 Glemte å si har prøvd å sjekke ved aktuelle land som feks Tyskland, Amsterdam, Køben men fant ikke noe klart svar. Anonymkode: c9db3...492
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Jeg dro fra OSL via Tyskland til Spania, og via Tyskland hjem. (Lufthansa, hele veien) ) Full vaksinert. Ikke noe problem i Tyskland, ingen kontroll av koronapass osv. Ble sjekket ved utreise OSL og ankomst Spania. Anonymkode: 25178...c0d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Glemte å si har prøvd å sjekke ved aktuelle land som feks Tyskland, Amsterdam, Køben men fant ikke noe klart svar. Anonymkode: c9db3...492 Ah, de velkjente landene Amsterdam og Køben. Skjønner hvorfor du ikke fant noe info om de 🤭 Anonymkode: b8e65...01d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Du forlater ikke flyplassen ved mellomlamding så ingen karantene. Anonymkode: d1b79...f84
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du forlater ikke flyplassen ved mellomlamding så ingen karantene. Anonymkode: d1b79...f84 Ok tusen takk jeg tror ting blir lettere etter 5 juli Anonymkode: c9db3...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå