AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Ja, da har jeg gått i fra samboer med salg av leilighet å det det innebærer. Plutselig skal man begynne å date igjen, å frykten for å ende opp alene er jo der! Kanskje derfor jeg holdt ut i forholdet lenger enn jeg burde. Jeg har ingen barn, men det kunne jo vært hyggelig etterhvert med den rette. Samtidig tenker jeg at livet blir som det blir! Noen som ble singel i lignende alder å kan fortelle meg at dette her ordner seg?😂 Sola skinner i hovedstaden i dag da, jeg koser meg på balkongen med kaffe, å er flink til å nyte de små gleder🙌🏼 Anonymkode: c00e4...ff5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Haha! Nysingen faktisk., nysingel! Jeg vet ikke hvordan jeg kan få redigert overskriften🤷🏼♀️ Anonymkode: c00e4...ff5 1
pingeling Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Det ordner seg Jeg ble singel da jeg var 33 og ingen barn. Hadde noen år alene. Var fint å kunne bruke tiden på meg selv og finne ut av hva som var viktig for meg uten å måtte ta hensyn til andre. Datet litt og fokuserte ellers fullt ut på meg selv. Fantastisk deilig ego periode. Møtte så drømmemannen etter noen år. Han hadde store barn, og jeg var helt ok med ikke å skulle få egne barn. Men plutselig ble jeg gravid. Mannen er fortsatt drømmemannen og jeg har en fantastisk liten datter. Har aldri angret på bruddet med eksen. Både fordi jeg lærte mye om meg selv, og det gjorde at jeg fant en mann som er helt rett for meg. Noe eksen aldri var. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå