Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det blir nok bare med fantasien. Men hadde vært så deilig! 

Han slo opp med meg fordi han ikke kunne gi meg det jeg ville ha. En fremtid og bekreftelse. Han ville bare leve som vi har gjort i mange år, uten å tenke på å flytte sammen eller noe slikt, uten å snakke mer enn en måned frem i tid. Fine ord hadde også stoppet opp og ingen tegn på at han var glad i meg. Han var i stedet startet med å snakke nedlatende til meg, kalle meg for ting.. Så jeg fortalte hvordan det føltes, og han trengte ikke tenke seg om to ganger før han heiste på skuldrene og bare «da får vi bare gå hver vår vei da». Så lett var det for ham. Han gadd ikke kjempe for oss. Ikke den minste kamp en gang.

I hodet mitt ser jeg for meg at jeg skal «leie inn» en ny kjæreste. En kjekkere kjæreste. En skikkelig kjekk kjæreste. Jeg har ikke lyst på en på ekte, men jeg har lyst å smøre det inn i fjeset på ham; at se, jeg klarer meg sinnsykt bra uten deg! 
Det morsomste hadde vært om jeg hadde leid inn en skikkelig hunk - og at han feks hadde gått ned på kne (på liksom, ja) rett foran eksen (vi er på samme regelmessige møte gjennom en hobby vi har, så feks der). Vist ham hvilke (ok falske) muligheter jeg har og at jeg har det bedre uten ham. At jeg kan få hvem jeg vil her i verden, at jeg har menn som står i kø. At jeg ikke er skada fra hans dårlige oppførsel, at jeg har gått videre.

Kunne dette latt seg gjøre i praksis? 

Anonymkode: 6c9c8...13d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vise han at du har det bra uten han alene. Du behøver ikke å blande inn en annen mann. Patetisk egentlig... 

Anonymkode: 3f612...c36

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ville ikke din ex bry seg. Hadde han brydd seg, hadde han ikke gått. Lev livet ditt istedet, nyt sommeren og flørt og kos deg ❤️

Anonymkode: 4095a...f74

• Liker 7
Skrevet

Sånt tull ville bare ødelagt selvfølelsen din i etterkant, få deg en ordentlig kjæreste isteden..du er bra nok uten å late som

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du tenker på men å få en fyr til å gå ned på kne på et offentlig sted blir så ekstremt at det er mulig eksen aner ugler i mosen.

jeg ville heller avtalt med en god venn at du og han går på et sted dere vet eksen er og at dere morer dere og ignorerer eksen fullstendig. kanskje flørter dere akkurat så mye at folk blir usikre på hva som egentlig foregår.

Anonymkode: 03c3f...7f7

• Liker 6
Skrevet

Cool story, bro. 

AnonymBruker
Skrevet

Fin dagdrøm. En dag blir det nok virkelig også, ikke akkurat frieri foran nesa på eksen, men at du finner deg en flott og mye bedre mann og eksen får det virkelig med seg. 

Anonymkode: 67343...973

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.....hvorfor skal du synke så lavt? Gå videre i livet.

Anonymkode: 59724...ce7

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt var det lett for ham å gå. Han var jo ferdig med deg, for lenge siden, du bare valgte å overse tegn og hint.  Det beste du kan gjøre, er å vise at du tar like lett på det, og vie ham null interesse. 

Anonymkode: 17583...8f0

• Liker 1
Skrevet

Fjortiss opplegg 

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk. 
Har du virkelig så dårlig selvtillit? 

Anonymkode: 5ada3...be0

• Liker 2
Skrevet

Det er deg selv du hadde skuffet mest ved den løsningen. Alt det skuespillet til absolutt ingen nytte.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke få noen til å gå ned på kne forran eksen 😂 skal du gifte deg falskt også da eller og lyve til alle, familie og venner om at du er gift? For han kommer jo til å få vite at det var et stunt. Blir isåfall helt vanvittig flaut for deg. 

Å flørte med noen forran han er jo innafor, det skader ikke. 

Anonymkode: 23c55...8e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok, det blir nok bare med fantasien. Men hadde vært så deilig! 

Han slo opp med meg fordi han ikke kunne gi meg det jeg ville ha. En fremtid og bekreftelse. Han ville bare leve som vi har gjort i mange år, uten å tenke på å flytte sammen eller noe slikt, uten å snakke mer enn en måned frem i tid. Fine ord hadde også stoppet opp og ingen tegn på at han var glad i meg. Han var i stedet startet med å snakke nedlatende til meg, kalle meg for ting.. Så jeg fortalte hvordan det føltes, og han trengte ikke tenke seg om to ganger før han heiste på skuldrene og bare «da får vi bare gå hver vår vei da». Så lett var det for ham. Han gadd ikke kjempe for oss. Ikke den minste kamp en gang.

I hodet mitt ser jeg for meg at jeg skal «leie inn» en ny kjæreste. En kjekkere kjæreste. En skikkelig kjekk kjæreste. Jeg har ikke lyst på en på ekte, men jeg har lyst å smøre det inn i fjeset på ham; at se, jeg klarer meg sinnsykt bra uten deg! 
Det morsomste hadde vært om jeg hadde leid inn en skikkelig hunk - og at han feks hadde gått ned på kne (på liksom, ja) rett foran eksen (vi er på samme regelmessige møte gjennom en hobby vi har, så feks der). Vist ham hvilke (ok falske) muligheter jeg har og at jeg har det bedre uten ham. At jeg kan få hvem jeg vil her i verden, at jeg har menn som står i kø. At jeg ikke er skada fra hans dårlige oppførsel, at jeg har gått videre.

Kunne dette latt seg gjøre i praksis? 

Anonymkode: 6c9c8...13d

Du burde gjøre det motsatte, for din egen del.

Altså velge en superkjekk hunk som frir til deg, og så sier du ja, og mener det.

Og så gifter du deg faktisk med denne hunken. 

For det er jo ikke eksen din som er på bærtur her, det er deg.

Du har altfor lav selvrespekt når du vil ha tilbake en fyr som kaller deg ting.

Det du i stedet burde ha gjort, var å få opp øynene for alle de kjekke hunkene som vil ha deg, men som du ikke en gang enser, i din villfarelse omkring denne slusken av en eks. 

Så altså; Det er ikke eksen din som burde få opp øynene for hvor mye du er verdt. Det er du selv som burde få opp øynene for hvor mye du er verdt. 

Anonymkode: b417f...dc1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...