Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....for var kun med ham i 6-7 uker.... vi fant virkelig tonen og snakket om det meste.  Litt samme humor og samme åpne personligheter. Vi hadde et par diskusjoner på denne korte tiden, men tenker at like greit å ta det med en gang og ikke gå rundt å nikke det første halve året eller så. 

Men plutselig var det stopp fra hans side.  Han som ville være med meg 24/7, og ble "skuffet" da jeg ville være med venner en dag innimellom....

Jeg sitter igjen med  en klump I magen og føler jeg ikke har grunn til det.....  og vil bare at han skal komme tilbake å si at han angrer... 

Andre som har vært så deppa etter så kort tid? 

Anonymkode: 8116e...d8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt normalt. 

Selv om dere ikke var sammen lenge så ga du jo mye av deg selv, og la inn mye håp i relasjonen. 

Anonymkode: 61dc0...913

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart du har lov til å ha kjærlighetssorg ❤️❤️❤️

Men husk nå hvis han ikke angrer seg. Hvis han seriøst mener at du kun skal bruke tid på han og ikke venner, så er han ikke noe å samle på. Så HVIS han tar deg tilbake. Pass på at du ikke forsømmer venner fordi du er redd for at han skal dumpe deg igjen! Det er mange som dumper kjærestene sine for å manipulere dem til den oppførselen de ønsker de skal ha (f.eks ikke ha et sosialt liv utenom).

Anonymkode: 07649...0b9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...