AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Skal til Oslo, og værvarselet tilsier at det blir regn. Først, er det slik i Oslo at det regner hele tiden, eller kommer det mer som regnskyll og så er det fint igjen? Hva er gode ting å gjøre når det regner? Reiser med en tenåring. Anonymkode: 3bd04...9e9
Blomsterpotta Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Kle seg etter været og opplev Oslo på samme måte som om solen skikker. Må kanskje trekke inn for å spise ute, men ellers er det ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Det er meldt fint vær i Oslo hele neste uke. Hvis det kommer ren tipper jeg det blir kortvarig. masse å gjøre på en regnværsdag nå som byen har åpna: museumsrunde på bygdøy, Astrup Fearnley galleri, kafé, besøke det nye biblioteket i Bjørvika og spise lunsj der, shopping i Bogstadveien (husk paraply), dra på en av de gamle kinoene, f eks Gimle og se en film. Anonymkode: bd31c...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Om sommeren kan det komme styrtregn og klarne, eller, det har i hvert fall gjort det de siste årene. Om Yr melder regn hele dagen så klaffer det stort sett, er mitt inntrykk. Hva liker dere å gjøre? Det er mange kafeer, spisesteder og museer, f.eks. Anonymkode: dd36c...bee
Meadow Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Hva har dere tenkt å gjøre hvis det ikke regner da? Ta på regnjakke og ha med paraply, så kan dere sikkert gjøre mye av det dere har tenkt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Meadow skrev (29 minutter siden): Hva har dere tenkt å gjøre hvis det ikke regner da? Ta på regnjakke og ha med paraply, så kan dere sikkert gjøre mye av det dere har tenkt. Ekebergparken, tur langs Akerselven, bystranden som jeg har forstått kommer foran Operaen (?). Her jeg bor, betyr regn REGN. Derfor jeg lurer på om det er annerledes i Oslo. Var i Kristiansand et år, og var helt fascinert av måten det regnet på. Styrtet ned på noen minutter, og så kom solen og det var like tørt igjen. Anonymkode: 3bd04...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå