Gå til innhold

Kostnader frisør

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mye må dere betale for frisør? (prøvetime brud+forlover + på bryllupsdagen)? Vet ikke hva som er "vanlig" så jeg ville sjekke litt!!

Kleo (nøyaktig 2 måneder igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

har også 3 brudepiker + 1 brudesvenn. Disse må jo også til frisør. Er det vanlig at vi betaler for det, eller foreldrene? og hvor mye vil det koste..

Kleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal betale 100 kr for meg selv. Da er det med prøvetime, pluss at frisøren skal sminke meg og sette opp håret mitt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle

Jeg skal betale 2300,- inkl. prøvetime og sminking.

Skal du virkelig bare betale 100,- for alt, Anki1979? Utrolig billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg betalte 750 i fjor sommer.Og da var det prøvetime, sminking og oppsett av hår med blomster og slør i.

Synes alt over 1000 er for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg betaler

210 for Prøvetime

650 pr time med sminking og frisering.

De regner ca en time på meg da jeg ikke setter opp håret mitt icon_smile.gif spennende icon_smile.gif

Nå er det vel 37 dager igjen for min del icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 1000 kroner. Da har jeg fått det for halvparten av hva det egentlig koster. Det inkl. prøvetime, sminking og påkledning.

Har du 37 dager igjen?

Å hjelp, da har jeg 44.

*Cecilie*

-27.april-1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-03-14 17:14 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp satt og regnet det ut her icon_smile.gif 37 dager igjen - nimmer seg icon_smile.gif

Ang. Priser på frisør - det hjelper å forhøre seg mellom salonger. Jeg for min del sparte 1000 kroner på å forhøre meg rundt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 1700; for meg selv inkl. prøvetime og sminke. Får champagne med også. Dattera mi( stolt brudepike) betaler jeg 250; for.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte kr 200 for prøvetimen, kr 250 for brudepiken, kr 300 for sminken, kr 250 for håret, kr 350 for forlover. Det skulle bli ca kr 1350. Det lønner seg å sjekke rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 2000 for prøvetime, sminking og selve timen. Må betale farging utenom.

Jeg har valgt å bruke min faste frisør, ettersom jeg er meget fornøyd med denne, og ikke ønsker å risikere å se ut som et takras på den store dagen.

For man kan jo være så uheldig, dersom man velger den som er billigst. Men har du noen anbefalinger fra venner eller bekjente er det jo ingen ting i veien for å velge den frisøren.

Når det gjelder brudepiker/svenner, så er det opp til deres foreldre å betale for frisør, klær etc.

Alle blomstene inkl de til brudepiker/svenner betaler vi.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...