Helene Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg ser hva jeg har skrevet om sambo de siste månedene. Han er tilsynelatende snill. Alltid. Jeg må gå ut av dette forholdet. Jeg ønsker ikke være en kjæreste som klager på alt. Nå gjør jeg det. Jeg ønsker ikke være sånn. Det er felles beste, vi må skille lag. Jeg var gift en kort periode. Eksmannen var ondskapsfull. Min sambo i dag er egentlig kjempe hyggelig. Eller det tror alle. Han er uansett ikke ondskapsfull. Snill som et lam. Men dum som et brød. Alt han gjør, er ikke ondskapsfull. Når jeg klager på sambo. Jeg forteller, han snakker om bil og motor. Det jeg ikke har sagt. Han kommer inn i rommet, slår av alt av lys. Og varme. Så jeg går i mørket. Fryser. Han har det bra da. Jeg har bare fått nok. Jeg tror jeg flytter ut neste uke. Jeg tror at det er til det beste for oss begge. Jeg ønsker ikke å være en kjæreste som klager på alt. Jeg er det nå. Jeg vil bare ikke være en sånn ekkel person. Verdivalg. ` Har sett på nett. Flere leiligheter. Kan leie. Egentlig har jeg alltid eid. Men nå er jeg villig til å leie. Jeg har egenkapital. Jeg har opparbeidet det gjennom mange år. Sambo har 0. Han har dobbelt av min inntekt. Samtidig, han har 0 i egenkapital. Når jeg får ifra han, så står han på bar bakke. Det synes jeg er vanskelig. Han er en god mann. Jobber hele tiden. Spørsmålet, skal jeg ta hensyn til han, eller skal jeg ta tak i livet mitt? Jeg orker ikke klage lengre. Jeg vil gå videre.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Hvis du ikke tilfører noe godt i livet ditt, og bare klager og er vanskelig å ha med å gjøre. Bør du slippe han fri til å finne noe bedre. Anonymkode: 64152...f7c 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Han kan kanskje være dum som et brød, men les over teksten din er du snill, før du begynner å kaste rundt deg med stein i glasshus... Anonymkode: 7ccda...0c5 30
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Du har alltid eid leilighet. Han har 0 i egenkapital og står på bar bakke om du drar. likevel er det du som må flytte ut i leid leilighet🤔 Anonymkode: 77804...1b9 11
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Helene skrev (50 minutter siden): Spørsmålet, skal jeg ta hensyn til han, eller skal jeg ta tak i livet mitt? Du er kun ansvarlig for ditt eget lit. Så du tar tak i ditt eget liv, og han får seile sin egen båt. Anonymkode: a6374...286 2
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er kun ansvarlig for ditt eget lit. Så du tar tak i ditt eget liv, og han får seile sin egen båt. Anonymkode: a6374...286 ….seile sin egen sjø.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Noen ganger så passer man rett å slett ikke sammen. Det er bedre å være lykkelig alene , enn å være i ett samboerforhold ingen trives i. Det er ikke ditt ansvar at han ikke har spart opp noe egenkapital. Du får heller se på dette som en sjanse for å han å våkne opp å starte sitt eget liv. Nå får han jo sjansen til det, uten deg. Anonymkode: f3a93...9dd 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Så bra at du tar ansvar for din egen lykke! Kun han har ansvar for sin lykke! Han har jobb. Han kan også leie seg en leilighet. Det er ikke ditt problem. Foreldrene hans kan hjelpe han om han skulle trenge det. Eier dere sammen? Må dere selge? Uansett om du nå eier eller leier, så vil det bli utrolig bra for deg å slippe stresset med et forhold som ikke fungerer. Man trenger ikke å fordele skyld. Bare nyte at du slipper all irritasjonen i hverdagen! Lykke til ❤️ Anonymkode: b82da...830 1
Gjest ABM Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 Helene skrev (1 time siden): Jeg ser hva jeg har skrevet om sambo de siste månedene. Han er tilsynelatende snill. Alltid. Jeg må gå ut av dette forholdet. Jeg ønsker ikke være en kjæreste som klager på alt. Nå gjør jeg det. Jeg ønsker ikke være sånn. Det er felles beste, vi må skille lag. Jeg var gift en kort periode. Eksmannen var ondskapsfull. Min sambo i dag er egentlig kjempe hyggelig. Eller det tror alle. Han er uansett ikke ondskapsfull. Snill som et lam. Men dum som et brød. Alt han gjør, er ikke ondskapsfull. Når jeg klager på sambo. Jeg forteller, han snakker om bil og motor. Det jeg ikke har sagt. Han kommer inn i rommet, slår av alt av lys. Og varme. Så jeg går i mørket. Fryser. Han har det bra da. Jeg har bare fått nok. Jeg tror jeg flytter ut neste uke. Jeg tror at det er til det beste for oss begge. Jeg ønsker ikke å være en kjæreste som klager på alt. Jeg er det nå. Jeg vil bare ikke være en sånn ekkel person. Verdivalg. ` Har sett på nett. Flere leiligheter. Kan leie. Egentlig har jeg alltid eid. Men nå er jeg villig til å leie. Jeg har egenkapital. Jeg har opparbeidet det gjennom mange år. Sambo har 0. Han har dobbelt av min inntekt. Samtidig, han har 0 i egenkapital. Når jeg får ifra han, så står han på bar bakke. Det synes jeg er vanskelig. Han er en god mann. Jobber hele tiden. Spørsmålet, skal jeg ta hensyn til han, eller skal jeg ta tak i livet mitt? Jeg orker ikke klage lengre. Jeg vil gå videre. Virker som du kan ta ansvar for begges liv og flytte...ingen som i fullt alvor kaller partneren " dum som et brød" på kg bør bli i forholdet..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Virker som du kan ta ansvar for begges liv og flytte...ingen som i fullt alvor kaller partneren " dum som et brød" på kg bør bli i forholdet.. Hva om Helene bare er dønn ærlig? Anonymkode: b82da...830 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Det heter samboer, ikke sambo. Anonymkode: a091e...bd6 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om Helene bare er dønn ærlig? Anonymkode: b82da...830 Eller at hun ikke vet hva uttrykket betyr? Anonymkode: 7759c...2da 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 Bør du bruke navnet hans på et offentlig forum? Er ikke SÅ mange Sambo her i landet. Anonymkode: 272f5...44b 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bør du bruke navnet hans på et offentlig forum? Er ikke SÅ mange Sambo her i landet. Anonymkode: 272f5...44b Når humoren er på et nivå der jeg lurer på om min gamle far er på KG.. Anonymkode: 77804...1b9 19
Zooey Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 Ta hensyn til ham ved å gjøre det slutt på en ordentlig måte. Noe mer ansvar har du ikke. Ut ifra hva du forteller høres det ut som dere er en dårlig match, bare fordi han er snill betyr det ikke at han er riktig match for deg. 2
Helene Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har brukt kg gjennom tidene. Få ut frustrasjon. Men jeg ser at jeg tar feil. Jeg må gå. Jeg orker ikke klage på sambo. Det er helt feil. Han fortjener det ikke. Han støtter meg ikke. Snakker bil og motor. Han lever ganske enkelt i sin verden. Men han er kjempesnill. Ingen kritikk der. Jeg orker ikke lengre å klage på sambo. Jeg må gjøre noe med det. Elsker han. Så det å dra ifra han er skikkelig vondt. klage på sambo, som jeg har gjort, skikkelig stygt. Men jeg har fått ut masse frustrasjon her da. Men jeg mål gå. jeg ønsker ikke for oss begge. Stygge ting. Jeg vet, han kommer til å si stygge ting om meg. Jeg har svelget kameler før..kan gjøre det igjen. Det er fortsatt meg som har egenkapital. Jeg tjener halvparten av han. Men jeg har egenkapital. Så nå jeg går., er han på bar bakke. Det har holdt meg igjen lenge. For han er en skikkelig jobbemann. Men, om du jobber med plen, hus og hage.? Er det verdt 1 million? Jeg betaler fortsatt 50% av alt. Noe er galt her. Jeg vet jeg må gå. Men elsker mannen. Fornuft eller følelser? 2
Helene Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 30. juni 2021 Jeg orker ikke klage lengre. Det er bare ikke meg.
Gjest Robin666 Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 Helene skrev (4 timer siden): Men dum som et brød 😂😂😂😂 Kan diskuteres hvem som er dum. Måten du skriver på kan også tyde på at du har en eller annen diagnose.
Helene Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #20 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har brukt hele mitt voksne liv på å betjene gjeld. Har betalt huslån. Ja, jeg er sikkert dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå