AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg ser det har vært en del skrevet om å gå på toalettet på arbeid i det siste. Vi har en hytte ved en lakseelv. Har de som leier ut fiskemuligheter noen plikter til for eksempel å sette opp toaletter som fiskerne kan benytte? Jeg tror jeg har hørt at det finnes noen steder, men ikke her hos oss. Ikke det at jeg synes det er noe problem her egentlig, med papir og slikt rundt omkring. Jeg kom bare til å tenke på det nettopp nå i morges. Da jeg gikk morgentur langs elven gikk jeg rett forbi en laksefisker som gikk på do i buskene. Det var sikkert ganske pinlig for han der han satt på huk med buksene på knærne og forsøkte å skjule seg som best han kunne da jeg kom. Ikke noe stort poeng, men når det hver morgen er en håndfull fiskere som er der i flere timer, hadde det kanskje vært fornuftig å gi de et skjulested? Vi har hatt hytten her i fem år snart og dette er andre gangen at jeg ser en av fiskerne som går på do i buskene, så jeg vil ikke si at det er et problem for oss, for det er over 100 meter fra hytten uansett. Tenker mer på at det må være litt flaut når en turgåer plutselig kommer forbi. Anonymkode: 5f4e9...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå