AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har det siste året hatt drømmer om jomfru maria, og korset. Det har ikke gitt seg. Jeg kommer fra en muslimsk familie, men har egentlig aldri vært "troende" muslim. Jeg tror på gud, liker ikke profeten Mohamed og har siden jeg var ung og så Jesus på korset følt vemmelse for hele motivet. Jeg sluttet å be og faste da jeg flyttet for å studere. Tanken var å handle på hva jeg faktisk tror på. Jeg innså etter noen år, at det ikke var lurt å bare kaste rutine, uten å erstatte de med noe. Så jeg ber nå til gud hver kveld før jeg legger meg. Og faster hver torsdag. Hvorfor, vet jeg ikke, men det funker for min mentale helse. Det er få som som vet om dette, å forklare dette til noen er grei måte å framstå som sinnsyk. Så her jeg nå, med disse drømmene som ikke klarer å skyve bort. Jeg har siden forrige sommer begynt å "lese" bibelen. Hver gang jeg mister motivasjon og slutter, kommer den samme drømmen hver natt til Jeg begynner på prosjektet igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av dette. Anonymkode: 78797...462
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Ikke let etter mening der det ikke fins Anonymkode: 134c2...fa8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Du er ikke den første som oppdager Gud på denne måten. Les Bibelen, du. Her er noen tips for "nybegynnere". https://bibel.no/om-bibelen/bruk-bibelen/hjelp-til-å-lese-bibelen Anonymkode: 7789e...7f4
Skriveleif Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 On 6/30/2021 at 4:29 AM, AnonymBruker said: Jeg har det siste året hatt drømmer om jomfru maria, og korset. Det har ikke gitt seg. Jeg kommer fra en muslimsk familie, men har egentlig aldri vært "troende" muslim. Jeg tror på gud, liker ikke profeten Mohamed og har siden jeg var ung og så Jesus på korset følt vemmelse for hele motivet. Jeg sluttet å be og faste da jeg flyttet for å studere. Tanken var å handle på hva jeg faktisk tror på. Jeg innså etter noen år, at det ikke var lurt å bare kaste rutine, uten å erstatte de med noe. Så jeg ber nå til gud hver kveld før jeg legger meg. Og faster hver torsdag. Hvorfor, vet jeg ikke, men det funker for min mentale helse. Det er få som som vet om dette, å forklare dette til noen er grei måte å framstå som sinnsyk. Så her jeg nå, med disse drømmene som ikke klarer å skyve bort. Jeg har siden forrige sommer begynt å "lese" bibelen. Hver gang jeg mister motivasjon og slutter, kommer den samme drømmen hver natt til Jeg begynner på prosjektet igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av dette. Anonymkode: 78797...462 Spennende med slike drømmer. Hadde vært fint om du utdypet litt mer om hva det handlet om. Slike drømmer kan være åpenbaringer eller profetiske men normalt vil de nok oppstå som følge av dine bekymringer rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå