Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha flere barn, vi har barn fra tidligere forhold begge to og han vil ikke ha fler. 
nå har jeg ventet på legetime en stund for å bytte fra p piller fordi jeg ikke "tåler" de ( humørsvingninger sur osv) så etter endt brett sa jeg at han fikk bruke kondom til jeg får ny ( tenkte hormonspiral el) 

Men nå har det seg sånn at han har ikke brukt det ( vi har et bdsm forhold så jeg ser jo ikke alltid hva han driver med -blindfold osv) 

vel vel.. nå er jeg gravid.. testet positivt i kveld.. 

Er det mest realt å ta abort? Jeg ønsker meg egentlig en til ( jeg har ei fra før og han har to)  

skal snakke med amathea i morgen men jeg er så usikker.. jeg ble glad inni meg når jeg så testen bli positiv.. 

har ikke sakt noe til samboer enda, ville egentlig prate med noen med erfaring først men jeg vet han vil at jeg skal ta abort for jeg har kastet opp noen dager allerede og hintet om graviditet kom.. og da ble det slått hardt ned på.. fikk slengt : du er vel ikke gravid nå da, da er det bare en mulighet vet du..  

Anonymkode: 2bb61...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjøre akkurat det du føler rett❤️
Jeg ville aldri født frem et barn som ikke var ønsket av faren uavhengig av situasjonen. Men det ligger ingen fordømming i det fra min side. Men i situasjonen «mine og dine» så ville hensynet til de som allerede var tilstede gått foran egne ønsker.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er gravid så er det jo han som har driti seg ut ved å ikke bruke beskyttelse når han visste at det MÅTTE han for å forhindre graviditet.

Jeg hadde ikke latt meg presse til abort, men sannsynligheten for at han vil bli sur, masete og kanskje gå fra deg henger jo over deg.

Anonymkode: 94620...133

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

BDSM?

Høres mest ut som om han utnytter deg.

Anonymkode: d6885...685

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

BDSM?

Høres mest ut som om han utnytter deg.

Anonymkode: d6885...685

Hvorfor tror du det? Ts er nok med på den leken der, og hun vet nok hva hun gjør. 

Anonymkode: 9989a...dbe

• Liker 6
Skrevet

Herregud, for en dust. Er du klar til å potensielt være alenemamma? Isåfall ville jeg beholdt ❤️ 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vil ikke ha flere barn, vi har barn fra tidligere forhold begge to og han vil ikke ha fler. 
nå har jeg ventet på legetime en stund for å bytte fra p piller fordi jeg ikke "tåler" de ( humørsvingninger sur osv) så etter endt brett sa jeg at han fikk bruke kondom til jeg får ny ( tenkte hormonspiral el) 

Men nå har det seg sånn at han har ikke brukt det ( vi har et bdsm forhold så jeg ser jo ikke alltid hva han driver med -blindfold osv) 

vel vel.. nå er jeg gravid.. testet positivt i kveld.. 

Er det mest realt å ta abort? Jeg ønsker meg egentlig en til ( jeg har ei fra før og han har to)  

skal snakke med amathea i morgen men jeg er så usikker.. jeg ble glad inni meg når jeg så testen bli positiv.. 

har ikke sakt noe til samboer enda, ville egentlig prate med noen med erfaring først men jeg vet han vil at jeg skal ta abort for jeg har kastet opp noen dager allerede og hintet om graviditet kom.. og da ble det slått hardt ned på.. fikk slengt : du er vel ikke gravid nå da, da er det bare en mulighet vet du..  

du gjør hva du selv føler er riktig. Han kan bare drite i å bli sur hvis du beholder, dersom han skulle finne på å reagere sånn. Du sa fra at du skulle bytte p piller og at han fikk stå for prevansjonen en stund, noe han så ikke gjorde. Han bestemmer ikke at det er bare en mulighet dersom du er gravid. Dette er faktisk ditt valg.

• Liker 19
Gjest Robin666
Skrevet
Oxytenis skrev (50 minutter siden):

Herregud, for en dust. Er du klar til å potensielt være alenemamma? Isåfall ville jeg beholdt ❤️ 

TS har barn med en annen mann også så er åpenbart ikke fremmed for å være alenemamma. 

Hvem som er dust av deg, TS og samboeren kan diskuteres 

Skrevet (endret)
Robin666 skrev (26 minutter siden):

TS har barn med en annen mann også så er åpenbart ikke fremmed for å være alenemamma. 

Hvem som er dust av deg, TS og samboeren kan diskuteres 

At hun ikke er fremmed for det betyr ikke at hun er klar for å være det for et nytt lite menneske ❤️ Håper du får deg litt søvn... kanskje du blir mindre dust av det. Hehe.

Endret av Oxytenis
  • Liker 11
Skrevet

Han får faktisk skylde seg selv tenker jeg. Du sa ifra om at du ikke var beskyttet, han tok risikoen. Hva du ønsker nå er opp til deg! 

Jeg ville ikke tatt abort ihvertfall, blir feil at du skal presses til abort når han er uforsiktig 

• Liker 14
Skrevet

Behold om du føler lykke over positiv test! :klem: Ta aldri abort om du selv ikke vil det. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (4 timer siden):

du gjør hva du selv føler er riktig. Han kan bare drite i å bli sur hvis du beholder, dersom han skulle finne på å reagere sånn. Du sa fra at du skulle bytte p piller og at han fikk stå for prevansjonen en stund, noe han så ikke gjorde. Han bestemmer ikke at det er bare en mulighet dersom du er gravid. Dette er faktisk ditt valg.

Enig. Han kan ikke bestemme at abort er grei prevensjon!

Anonymkode: ae1fd...066

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo ikke la være å bruke kondom, og så si at det kun er ett alternativ dersom du blir gravid!

Abort er ikke et prevensjonsmiddel.

Og ønsker du barnet, så syns jeg du skal beholde det. Han hadde mulighet til å unngå å få barn frem til befruktningen skjedde. Når det først har skjedd er det som skjer videre ditt valg. 

Så han har allerede gitt fra seg råderetten ved å la være å bruke kondom!

Hvis du ønsker dette barnet, men tar abort pga han, så hvordan blir forholdet deres da? 

Anonymkode: 1ddb7...bb1

• Liker 13
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor tror du det? Ts er nok med på den leken der, og hun vet nok hva hun gjør. 

Anonymkode: 9989a...dbe

Med bind for øynene? Det tror jeg ikke? Høres uansett ut som dårlig BDSM, gjøre dama gravid med et uønsket barn for så å tvinge henne til abort. Påføre skikkelig psykisk smerte på denne måten, for en god ide! 

Nei, amatør, kalles det! 

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (4 minutter siden):

Med bind for øynene? Det tror jeg ikke? Høres uansett ut som dårlig BDSM, gjøre dama gravid med et uønsket barn for så å tvinge henne til abort. Påføre skikkelig psykisk smerte på denne måten, for en god ide! 

Nei, amatør, kalles det! 

Ehhh blindfold er nå rimelig vanlig i et normalt forhold også for å sprite opp. Resten kan jeg være enig i. 

Anonymkode: 4b685...d41

• Liker 3
Skrevet

BDSM er helt ok, men i mine øyne krever det gjensidig respekt. Hadde min mann visst at han måtte brukt kondom for å unngå graviditet, men latt være for så å kreve abort i etterkant så hadde jeg mistet all respekt for den mannen. Det er bare så ufint å forvente at noen «bare» skal gå igjennom en abort fordi han ikke gadd å tre på seg et kondom 

• Liker 22
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ehhh blindfold er nå rimelig vanlig i et normalt forhold også for å sprite opp. Resten kan jeg være enig i. 

Anonymkode: 4b685...d41

Det sa jeg jo ingenting om, jeg sa hun vet nok ingenting når hun har bind for øynene for hun ser jo ingenting :P Jeg vet ikke jeg, jeg tenner ikke på å være blind så for meg har ikke de to noe med hverandre å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. Jeg kastet opp i dag igjen så jeg fortalte mannen at jeg tror jeg er gravid. ( ville ikke si at jeg hadde tatt test -amathea ringer meg tilbake om en times tid). Han ble ganske sur, jeg sa at det er jo han som hadde ansvaret for prevansjon og hvis han feilet så skal vi ha barn sammen.. nå har han dratt... Han har fri fra jobb i dag så jeg vet ikke hvor.  Har ikke prøvd å ta kontakt med han heller fordi jeg vil snakke med amathea først.. 

Jeg klarer meg fint alene med to barn så det skremmer meg ikke.. bare skuffet over han

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts her.. Jeg kastet opp i dag igjen så jeg fortalte mannen at jeg tror jeg er gravid. ( ville ikke si at jeg hadde tatt test -amathea ringer meg tilbake om en times tid). Han ble ganske sur, jeg sa at det er jo han som hadde ansvaret for prevansjon og hvis han feilet så skal vi ha barn sammen.. nå har han dratt... Han har fri fra jobb i dag så jeg vet ikke hvor.  Har ikke prøvd å ta kontakt med han heller fordi jeg vil snakke med amathea først.. 

Jeg klarer meg fint alene med to barn så det skremmer meg ikke.. bare skuffet over han

Håper dere i utgangspunktet har et bra forhold og at dere kommer over denne kneika. Håper at han enten snur i saken og blir glad for et barn til, eller at du er sterk nok til å stå i avgjørelsen din om du velger å beholde. Og så går fra denne mannen om det ikke går seg til med dere.

Hvis du ønsker dette barnet og han ikke så vet du også at du sannsynligvis har mange vanskelige år framfor deg ang. samarbeid. Skjønner at det er vanskelig og jeg håper Amathea får hjulpet med å sortere tanker og følelser. 

Skjønner godt at du er skuffet. :klem:

Anonymkode: 94620...133

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Sender deg en styrkeklem TS . 
Jeg ble også alenemor til tre etter at jeg oppdaget at jeg var gravid etter vi hadde tatt ut seperasjon .  Ei strevsom tid siden jeg hadde to barn fra før,  men det gikk .

Synes det er skuffende å se hvor lite ansvar mannen din har tatt. 
Noen tror at å ta abort er som å fjerne en føflekk. 
Skulle du velge abort så burde du avslutte med mannen også . 
Hadde aldri greid å leve sammen med en sånn mann som fraskriver seg ansvaret så lett . 
Det kan jo hende han forandrer mening etter å ha tenkt seg om, men det var lite voksent å bare dra sin vei etter du fortalte han om graviditeten . 

Anonymkode: 9c17a...fbd

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...