AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Har nylig fått meg kjæreste og vi har sex hver dag. Jeg er litt redd for at han er lik meg og dersom han drar på guttetur, er jeg redd han ikke klarer å holde seg dersom det skulle komme en kåt dame der han er. Samtidig er jeg redd for at det samme skjer med meg. dersom jeg drar på tur og det skulle dukke opp en kåt mann. Selv er jeg nå konstant kåt ettersom kjæresten min har vekket meg. Hva kan jeg gjøre? Jeg er kun tiltrukket av ham og jeg forteller ham det hele tiden - han har verdens beste ... men jeg er likevel bekymret. Han får meg til å komme omtrent hver gang og det vekker meg fra dvalen. Anonymkode: 53d51...b05
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har nylig fått meg kjæreste og vi har sex hver dag. Jeg er litt redd for at han er lik meg og dersom han drar på guttetur, er jeg redd han ikke klarer å holde seg dersom det skulle komme en kåt dame der han er. Samtidig er jeg redd for at det samme skjer med meg. dersom jeg drar på tur og det skulle dukke opp en kåt mann. Selv er jeg nå konstant kåt ettersom kjæresten min har vekket meg. Hva kan jeg gjøre? Jeg er kun tiltrukket av ham og jeg forteller ham det hele tiden - han har verdens beste ... men jeg er likevel bekymret. Han får meg til å komme omtrent hver gang og det vekker meg fra dvalen. Anonymkode: 53d51...b05 Skjønner ikke helt hva du vil ha svar på her? Det er ikke så mye annet du kan gjøre en å prate med kjæresten om disse tingene. Fristelser/fristerinner. Hvor mye dere verdsetter forholdet og respekterer hverandre. Ikke minst hvilken moral dere har rundt tillit og utroskap. Vær gjerne ærlig om dine bekymringer, så han vet hvordan du har det og føler det rundt disse tingene. Om du er bekymret for at han skal finne på å tenne på andre kvinner…og du andre menn enn kjæresten. Hva med å vurdere partnerbytte eller feks trekant i framtiden? Så foregår driftene og kåtskapen i noe mer kontrollerte former i det minste. Anonymkode: b1467...8a7
Scoops Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Jeg og føler jeg er kåt hele tiden,men da venter jeg på han jeg dater eller ordner meg selv. Blir jo bare enda bedre når vi endelig møtes når det har bygget seg ekstra opp.Jeg blir nå sånn at selv om jeg går rundt og er konstant kåt så er det bare en jeg vil ha,og da klarer jeg fint og vente,klarer man ikke det så er man ikke klar for forhold nei 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Hvis dere begge går og føler på at dere får lyst på andre men likevel elsker hverandre og setter hverandre høyest, kanskje dere kan snakke om et åpent forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå