AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Jeg var tre minutter for seint ute med å levere masteroppgaven og inspera stengte før den ble levert. Sendte mail so fort jeg kunne til ansvarlig og tenker å ringe i morgen tidlig. Oppgaven var ferdig. Hva vil skje nå? Blir det automatisk stryk? Anonymkode: 9ffd5...88f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Du må ringe med en gang!! Anonymkode: f097e...e9e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du må ringe med en gang!! Anonymkode: f097e...e9e Men klokka er 1 på natta? Anonymkode: 9ffd5...88f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Du må bare prøve å forklare - var innleveringsfristen om natten? Anonymkode: 1da95...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men klokka er 1 på natta? Anonymkode: 9ffd5...88f Dumt at de har innleveringsfristen midt på natta, her pleier den være i arbeidstiden nettopp pga slike ting. Ring så fort de åpner i dag!! Og neste gang… alltid lever et dokument i god tid (minst flere timer) før fristen. Du kan alltid laste opp nytt dokument og levere på nytt helt fram til fristen. Slik unngår du dette! Anonymkode: 907c5...e22 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Hos min mann klikket nettsida da han skulle levere. Dette var skjærtorsdag. Så han sendte mailer og ringte folk på påskeferie, men ingen kunne svare skikkelig før på tirsdagen. Det gikk helt fint. Men ble ikke den avslappende påsken vi hadde planlagt. Anonymkode: 9b149...bca 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Dette er grunnen til at man ALDRI skal vente til «i siste liten» med viktige ting. Jeg leverer alltid eksamener og innleveringer minimum 1-2 timer før fristen. På korte eksamener som varer noen timer setter jeg alltid av det siste kvarteret til innsending. Forøvrig er jeg slik med alt. Har jeg en legetime så kjører jeg i god tid. Jobbintervju: det samme. Skeptisk av natur og sjekker alltid om ting er legitimt før jeg gir fra meg opplysninger av noe slag. Mange ler av meg, men jeg har til dags dato aldri kommet for sent til en avtale eller levert en eksamen for sent, og aldri blitt lurt eller svindlet. Anonymkode: 7df5d...ed3 9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 TS her! Det gikk fint, fikk kontakt med universitetet i dag morges og fikk utsatt leveringen med noen timer, så nå er oppgaven levert og jeg er sinnsykt lettet. Anonymkode: 9ffd5...88f 13
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 De får penger for alle som fullfører, så det går som regel helt fint, selv om det er stress der og da Anonymkode: bdd8f...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De får penger for alle som fullfører, så det går som regel helt fint, selv om det er stress der og da Anonymkode: bdd8f...ee2 Dette er et godt poeng. 🙈 Mvh ansatt på universitet Anonymkode: 907c5...e22 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå