grease80s Skrevet 29. juni 2021 #1 Del Skrevet 29. juni 2021 Det mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 30. juni 2021 #2 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Jeg gjør det dersom jeg er enig i innlegget. Om jeg skulle inn og skrive akkurat det samme som anonym har skrevet gir jeg gjerne bare en upvote istedenfor å skrive det samme selv en gang til. Endret 30. juni 2021 av ekkoet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 3. juli 2021 #3 Del Skrevet 3. juli 2021 grease80s skrev (På 30.6.2021 den 0.45): Det mener jeg. Personlig upvoter jeg ikke brukeren i seg selv, men innholdet i innlegget jeg upvoter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 3. juli 2021 #4 Del Skrevet 3. juli 2021 35 minutter siden, SlemUlv said: Personlig upvoter jeg ikke brukeren i seg selv, men innholdet i innlegget jeg upvoter. Dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. juli 2021 #5 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg har da aldri upvotet en bruker på grunn av hvem det er...Det er utelukkende innholdet i det vedkommende skriver som er avgjørende, så da kan det skje like ofte med anonym som med noen med fast nick... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå