AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Så .. jeg skal tross alt være såkalt "voksen", men jeg har rett og slett et problem mange fort vil trekke slutning om at er et problem som tilhører folk i tenårene. Saken er at jeg rett og slett har mer eller mindre fobi mot å avsløre hva jeg gjør på toalettet - være seg lukt eller lyd. I sommer skal jeg på ferie med min nye kjæreste, og jeg frykter at det skal ende opp med forstoppelse, oppblåsthet, irritasjon og vegring mot nærhet/sex. Hadde jeg bare vært tøff nok til å feks si "jeg må på do en tur, kan du være så snill og forlate huset/rommet inntil videre?", men angsten min dreier seg om ALT som har med mine såpass private ærend å gjøre, at jeg ikke engang våger si noe slikt. Har noen tips/råd/erfaringer for å få en bedre ferietur med kjæresten? Jeg trenger ikke å få høre hvor patetisk jeg er, for det vet jeg. Det hjelper heller ingenting. Anonymkode: 4671e...5e4 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Bruk toalettet i resepsjonen på hotellet, på bensinstasjoner osv? Anonymkode: 45871...0e9 28
Nicathv Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 (endret) Kanskje du tør å si det til ham skriftlig? Legge igjen en liten lapp? Er han en normalt empatisk mann så vil han forstå at folk kan slite med de rareste fobier (Ikke at dette er den rareste fobien jeg hsr hørt om, langt derifra - det er jo veldig mange som synes det er ubehagelig i varierende grad at andre hører på når man bruker toalettet.) Endret 29. juni 2021 av Nicathv 13
Gjest Gratinara Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Legg toalettpapir i skåla, sett på krana, host.. Vi har alle vært der..
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruk toalettet i resepsjonen på hotellet, på bensinstasjoner osv? Anonymkode: 45871...0e9 Takk! ☺️ Glemte å si at dette er noe jeg har forsøkt tidligere. Problemet mitt er bare at det da låser seg fullstendig. Da er jeg redd andre kan høre meg, og etter ganske kort tid begynner jeg å stresse ned at det hele tar tid. Så da drar jeg som regel derfra med uforrettet sak, og må i tillegg vente en stund før jeg går på toalettet igjen. 😅 Kan også nevnes at dette er et problem jeg har hatt like siden barndommen. Selv da jeg bodde med mine foreldre hadde jeg angst for å avsløre hvilket ærend jeg hadde på toalettet. 🙈 Anonymkode: 4671e...5e4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Du bør jo bare manne deg opp og fortelle ham om problemet ditt på forhånd. Skjønner jo at det nærmest føles «umulig», men det er jo MYE bedre enn å dra på tur og ødelegge hele turen og psyken din med dette.. Klarer du egentlig å se for deg å sitte på do og være livredd for både lukt og lyd, og få helt panikk? Vil det ikke være bedre å prate om det i en setting der du ikke sitter på do og er bekymret? De aller fleste mannfolk har et ganske avslappet forhold til bæsj/tiss/promp/lukt etter min erfaring. Bit det i deg og fortell ham sannheten, så vil han mest sannsynlig roe deg ned og hjelpe deg med problemet. Dere kan jo bare bli enige om at han går ut noen minutter når du sier du «skal på do», så er problemet forhåpentligvis løst. Ærlighet varer alltid lengst! Anonymkode: 046ab...d63 12
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så .. jeg skal tross alt være såkalt "voksen", men jeg har rett og slett et problem mange fort vil trekke slutning om at er et problem som tilhører folk i tenårene. Saken er at jeg rett og slett har mer eller mindre fobi mot å avsløre hva jeg gjør på toalettet - være seg lukt eller lyd. I sommer skal jeg på ferie med min nye kjæreste, og jeg frykter at det skal ende opp med forstoppelse, oppblåsthet, irritasjon og vegring mot nærhet/sex. Hadde jeg bare vært tøff nok til å feks si "jeg må på do en tur, kan du være så snill og forlate huset/rommet inntil videre?", men angsten min dreier seg om ALT som har med mine såpass private ærend å gjøre, at jeg ikke engang våger si noe slikt. Har noen tips/råd/erfaringer for å få en bedre ferietur med kjæresten? Jeg trenger ikke å få høre hvor patetisk jeg er, for det vet jeg. Det hjelper heller ingenting. Anonymkode: 4671e...5e4 Jeg var HELT LIK. Og jeg reiste på tur med kjæresten etter 3 måneder sammen, og jeg har IBS, så lukt og lydfritt er det ikke 😂 Ta med dospray (godlukt) - da slipper du tenke på lukt. Du bør rett og slett bare si det til han. Eller, «Jeg liker ikke at folk hører meg på do, så jeg setter på no musikk imens» inne på doen feks. Anonymkode: 072e9...ab4 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Seriøst, det hjelper å snakke om det. Bare ta det på en litt morsom måte og be om litt privatliv. Si at du trenger en time på badet uten ham i nærheten sånn at du kan bæsje og styre som du vil. Anonymkode: c0dae...253 12
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Må ikke han på do? Hallo. Alle bæsjer. T.o.m fotballfrua og martha louise. Anonymkode: 8841c...61d 2
MapleSirup Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Seriøst, det hjelper å snakke om det. Bare ta det på en litt morsom måte og be om litt privatliv. Si at du trenger en time på badet uten ham i nærheten sånn at du kan bæsje og styre som du vil. Anonymkode: c0dae...253 Dette 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Lås døra, sett på vasken og hiv deg i dusjen etterpå, dermed gar han null kontroll på hvor lang tid du har brukt eller hvor mye det luktet etter deg.. Anonymkode: 506e6...dd0 12
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 Få det ut på en morsom måte, han fiser garantert mye iløpet av turen han også.. Spør du meg tror jeg ikke han bryr seg stort heller. Vi kvinner er fulle av frykter som er irrasjonelle... Fis og drit i vei, få det ut.. Le i etterkant og finn på noe morsomt og si om det blir kleint.. Han bryr seg garantert ikke.. Anonymkode: f98b4...a40 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 Uff, jeg følern.. Jeg var lik deg med ekskjæresten. Mye fordi han selv var veldig var på å vite hva jeg gjorde på toalettet. Vi dro en tur til dublin. Fikk verdens minste hotellrom, hvor toalettet lå 1 meter unna senga og det var kjempelytt. Jeg var som deg, turte ikke engang spørre om han kunne gå ned og vente engang.. Det endte med at vi fikk 1 fin dag. De to andre lå vi på hotellrommet fordi jeg hadde så sinnsykt magekramper, uten at han viste årsaken🙈 Min nåværende kjæreste er veldig barnslig når det kommer til promp, fis osv. Han har tullet mye med det, så nå er jeg helt kvitt den angsten. Har dessverre ingen tips, annet enn å prøve toaletter andre steder. Eller fortell han dette på forhånd, at det vil være et problem for deg. Lykke til!! Anonymkode: 0277d...c10 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 Hvis det blir så galt at du blir forstoppet pga du ikke klarer å gjøre noe den tiden du er på do, så kanskje du skal prøve Microlax innimellom på turen? Ellers så synes jeg det var en god ide med å ta roturen samtidig som du dusjer, det kan du jo gjøre minst to gang om dagen nå på sommeren uten at det er rart. Anonymkode: 10a53...a0e 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #15 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, jeg følern.. Jeg var lik deg med ekskjæresten. Mye fordi han selv var veldig var på å vite hva jeg gjorde på toalettet. Vi dro en tur til dublin. Fikk verdens minste hotellrom, hvor toalettet lå 1 meter unna senga og det var kjempelytt. Jeg var som deg, turte ikke engang spørre om han kunne gå ned og vente engang.. Det endte med at vi fikk 1 fin dag. De to andre lå vi på hotellrommet fordi jeg hadde så sinnsykt magekramper, uten at han viste årsaken🙈 Min nåværende kjæreste er veldig barnslig når det kommer til promp, fis osv. Han har tullet mye med det, så nå er jeg helt kvitt den angsten. Har dessverre ingen tips, annet enn å prøve toaletter andre steder. Eller fortell han dette på forhånd, at det vil være et problem for deg. Lykke til!! Anonymkode: 0277d...c10 Følern jeg og 1000 andre kvinner..men dette er irrasjonelt.. Jeg skulle flytte inn med kjæresten på en 30 kvm leilighet, gruet meg så jævelig, dette var mareritt både med tanke på at dassen lå klint oppi stua med lite lydisolering samt tanken på å eksponere alle vanene mine for et nytt menneske. Men det gikk bra... Puh... Det positive er at det er bare du som bryr deg om dette, for alle kamerater, ekser, kjæresten osv. jeg har snakket med, er dette ikke et problem de tenker over engang. De har en slags manne-lydisolering som ikke forbinder dine vaner med hva de ellers kan få ut av deg, som kjæresteøyeblikk, kos, og sex... Er de virkelig nasty synes de det bare er digg at du slipper deg "fri" og føler deg trygg sammen med de, du skal se at dette liker de... ingen sperrer. Er sånn det burde være, slipp det fri... Anonymkode: f98b4...a40
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #16 Skrevet 29. juni 2021 Nicathv skrev (12 minutter siden): Kanskje du tør å si det til ham skriftlig? Legge igjen en liten lapp? Er han en normalt empatisk mann så vil han forstå at folk kan slite med de rareste fobier (Ikke at dette er den rareste fobien jeg hsr hørt om, langt derifra - det er jo veldig mange som synes det er ubehagelig i varierende grad at andre hører på når man bruker toalettet.) Morsom variant, men tviler på at jeg våger legge igjen en lapp om noe slikt. Godt innspill, da! 😊 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lås døra, sett på vasken og hiv deg i dusjen etterpå, dermed gar han null kontroll på hvor lang tid du har brukt eller hvor mye det luktet etter deg.. Anonymkode: 506e6...dd0 Men han vil jo høre når jeg spyler ned. Og så vet jeg at dette er et velkjent triks, og da tenker jeg at han forstår tegningen og vet nøyaktig hva jeg holder på med. Nok til at alt stopper opp her ... AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Få det ut på en morsom måte, han fiser garantert mye iløpet av turen han også.. Spør du meg tror jeg ikke han bryr seg stort heller. Vi kvinner er fulle av frykter som er irrasjonelle... Fis og drit i vei, få det ut.. Le i etterkant og finn på noe morsomt og si om det blir kleint.. Han bryr seg garantert ikke.. Anonymkode: f98b4...a40 Han prompet en gang foran meg og ble kjempeflau! Jeg forsøkte å være så cool som mulig for ikke å stresse han, men tror ikke det funket helt. Men vet at han kan komme til å be meg om å forlate hotellrommet etc. når han skal på do. Hmmmmmmmmmm. Jeg må få bukt med dette. Det er, som påpekt, mye verre å få ferien ødelagt av forstoppelse og det som medfølger, men ... Jeg klarer jo bare ikke å få det til! Antakelig er nok det beste å bare gi beskjed om at jeg trenger litt tid alene på rommet etc. Om jeg bare klarer å kvinne meg opp til det. Men jeg husker jeg gjorde det en gang med en eks, og han kom plutselig brasende inn døren igjen fordi han hadde glemt noe, så det er ikke sikkert det gir meg helt "arbeidsro" heller. Anonymkode: 4671e...5e4 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #17 Skrevet 29. juni 2021 Snik deg på badet om natta eller på morgenen når han sover, og legg papir i doskålen og bæsj i vei. Anonymkode: 091e6...254 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #18 Skrevet 29. juni 2021 X-it-spray er genial! Kjøpes på Europris og Jernia (dyrere). Luktfri! Dopapir nedi do for å kamuflere ploppelyder. Bæsje i forbindelse med dusjing. Mens han sover. Er ute et ærend. I resepsjonen mens dere spiser frokost. Anonymkode: 9fb8f...1e3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 Kongen bæsjer også Anonymkode: bfce3...3de 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 Ta med dass-spray, parfyme etc. spray ned, sett på vask, ha med lydhorn (fra biltema) horn i vei i det du legger kabelen, ta med pose som du kan gjemme dritten i (de svarte hundeposene), sleng de i containeren... Anonymkode: f98b4...a40 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå