Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi er oss han kan han legge seg på sofaen, så kan hu sitte seg ved siden av og stryke han på ryggen.

Han er 40 år! Jeg opplever dette som ekkelt, er dette noe jeg burde legge av meg eller er det faktisk ekkelt? 

Anonymkode: 32de1...63a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ekkelt men det er spesielt ja..........

• Liker 5
Skrevet

Det er mamma og 40 år gammel sønn vi snakkar om? Syns ikkje det er så rart? 

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kjærlighetsspråket hennes er berøring? Du kan jo bare spørre mannen din også. 🙂

Anonymkode: ad9a6...11f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 og pappaen min 75. Han stryker meg på ryggen når jeg jeg er hjemme. Hva er galt? 

Anonymkode: dee8c...ec8

• Liker 47
Skrevet

Har du tenkt over at det er sønnen hennes ? 
Det handler om omsorg, og at en vil vise at en fremdeles er glad i barna,  sjøl om dei har blitt voksne. 
Det er vel ikke snakk om lange stunden vel? 
Vet mange som liker å bli klødd på ryggen og. 
I alle aldre med … 

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hverken er ekkelt eller spesielt. Hun er i grunn hans mor. Det er normalt å berøre sine barn, selv når barna er voksne. 

Anonymkode: 9777f...c26

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt? Er du gal? Er det aldersgrense for mors nærhet og omsorg for barn? Noen er bare mer fysiske enn andre. Du har sikkert vokst opp med en annen dynamikk. Get over it.

Anonymkode: 8c374...242

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er sønnen hennes. Koselig med kos av sine foreldre selv i voksen alder. Mamma smyger inn klemmer og koser til både meg og broren min. Jeg er 46 og han er 51. 

Anonymkode: 7c567...7dc

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Herregud.....hvis du sliter med at mor stryker sin sønn på ryggen,da er det nok ingen av dem som har problemer,men du derimot!

Anonymkode: 79304...d51

• Liker 37
Skrevet

Så koselig. Sånn er det i min familie også. Som ny partner bør du være forsiktig med å legge deg borti noe sånt, det er nå min mening. 

• Liker 11
Skrevet

Det høres da bare koselig ut?

Når jeg sitter ved siden av min far legger han ofte armen rundt meg.. er det også ekkelt? :klo:

• Liker 17
Skrevet

Selvsagt er det greit:) Er jo ikke som hun slenger frem puppene for å amme han. 

• Liker 28
Skrevet

Tenk å være sjalu på mammaen til mannen sin!!😅

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (6 minutter siden):

Så koselig. Sånn er det i min familie også. Som ny partner bør du være forsiktig med å legge deg borti noe sånt, det er nå min mening. 

Jeg er over hode ikke noen ny partner, vert sammen i 10 år og i min verden er dette helt unormalt. Jeg blir derfor ikke vant med det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde først det var mannens svigermor det var snakk om, og da ville jeg vært enig i st det er litt rart, ja. Men ikke noe å lage rabalder av om det ikke er andre rare ting som skjer.

..men så ser jeg at det er mannens egen mor det er snakk om.. Jøye meg, har (antatt) oppegående folk virkelig så forskrudde tankeprosesser at de synes det er noe å reagere på? Jeg velger, for min egen sinnstilstand sin del, å tro at det er noen som bestiger sin pegasus her.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er over hode ikke noen ny partner, vert sammen i 10 år og i min verden er dette helt unormalt. Jeg blir derfor ikke vant med det. 

Neivel, som inngiftet partner da. Som ikke-familiemedlem. Ikke i slekt. En som kommer utenfra.

Siden det er unormalt for deg, så får du bare unnlate å gjøre dette i din familie da. Så bestemmer denne familien hvordan de vil gjøre det hos seg. At du skulle komme utenfra og kreve at man endrer familiekulturen, ville jeg ansett som helt uhørt, spesielt når det er snakk om noe så vanlig og utbredt som det å vise nær familie helt ufarlig og normal fysisk nærhet. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg kommer til å klemme og kose og stryke på min sønn til den dagen jeg dør. Den kvinnen som har problemer med det, kommer til å få problemer med meg. Jeg er alltid mamma, kjæresten, på den andre siden, er ikke nødvendigvis alltid det...

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...