Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

[Ber deg ikke svare her om du syntes dette er galskap]

Ser tallet 23:23. Mange ganger etter jeg har grått og hatt det kjipt. Snakket høyt opp til mormor som døde for noen år tilbake. Så ser jeg på kl nøyaktig igjen 23:23. Midt i samlivsbrudd. 

Noen meninger? Orker ikke kritikk. 

Anonymkode: 59a3d...fe6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke orker kritikk. Ikke legg ut tull. Jeg gidder ikke fortelle deg hvorfor dette er umulig for da blir vi aldri ferdig, men jeg kan fortelle deg hvorfor dette ikke er bra. Man vil sjelden høre hva man ikke børr gjøre, men da er det enda viktigere å lytte.

Du bygger en falsk forståelse for verden. Man kan ikke ta avgjørelser basert på humbug. Veien fra dette er kort til feilvurdering av for eks politikk, fakta, logikk osv. 

Herfra kommer ofte kommentaren: "jeg kan ikke se hvordan dette er skadelig", men beklager. det er bevist at det er det

Anonymkode: 6063b...215

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

[Ber deg ikke svare her om du syntes dette er galskap]

Ser tallet 23:23. Mange ganger etter jeg har grått og hatt det kjipt. Snakket høyt opp til mormor som døde for noen år tilbake. Så ser jeg på kl nøyaktig igjen 23:23. Midt i samlivsbrudd. 

Noen meninger? Orker ikke kritikk. 

Anonymkode: 59a3d...fe6

Hei, det er ikke kritikk, men kanskje en forklaring? :) Kan det hende at du egentlig seg alle mulige tall, men siden du er litt ekstra oppmerksom på dette klokkeslettet så legger du kanskje spesielt merke til det når det dukker opp?

Anonymkode: 87c78...231

AnonymBruker
Skrevet

Du burde google tallene og se hva du får opp. Pleier selv å søke på angel meaning og så tallene jeg ser.cTror ikke det er tilfeldig:)

Anonymkode: 5f3b7...d03

Skrevet

Kan du søke på når din bestemor ble født, tidspunktet for når hun døde, alternativt deg selv? Mulig din mormor gjør forsøk på å kontakte deg :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg biter meg alltid merke til når klokken på PC/TV/mobil står på 14:05. Gode minner fra den datoen, og da blir det et klokkeslett som fester seg i underbevisstheten samtidig som jeg siler bort alle andre tidspunktene jeg ser på klokken.

Jeg tenker - fint med symbolikk. Hjernene våre er biologisk programmert for å se mening i tilfeldigheter. Må bare nyte sånne magiske øyeblikk og ikke dra det ut i noe okkult. 

Anonymkode: 8597a...edc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at jo mer du tenker over et tall, desto oftere vil du legge merke til det. Hadde det slik med to tall selv (420 og 1337), og det er faktisk ikke rarere enn at vi mennesker møter på mange tall hver eneste dag, og særlig de tallene som også kan være klokkeslett og dato, vi bare legger ikke merke til det. 

At vi får oppheng i et tall gjør at vi stopper opp og tenker over det når vi ser tallet og at vi derfor tror at det opptrer oftere enn ellers.

Anonymkode: ab45b...8a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husk at jo mer du tenker over et tall, desto oftere vil du legge merke til det. Hadde det slik med to tall selv (420 og 1337), og det er faktisk ikke rarere enn at vi mennesker møter på mange tall hver eneste dag, og særlig de tallene som også kan være klokkeslett og dato, vi bare legger ikke merke til det. 

At vi får oppheng i et tall gjør at vi stopper opp og tenker over det når vi ser tallet og at vi derfor tror at det opptrer oftere enn ellers.

Anonymkode: ab45b...8a8

I mitt tilfelle var det mer enn et klokkeslett. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg ble gal i går faktisk pga. en tallkombinasjon, som ble ved å plusse sammen som i numerologi tallet 666. Jeg syntes det var veldig ekkelt. Men slo det fra meg - og tenker det er tilfeldig. 

Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg tror du er bevisst på tallet 23:23, derfor legger du merke til det. Når man har det tøft kan man lett se sammenhenger, gjerne i tall. 

❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...