AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Vert sammen i 9 år, jeg har lyst på sex ofte, gubben ikke like mye. Dette går utover selvtilliten min, jeg har tatt det opp med han flere ganger, flere ganger sier han at det skal bli bedre, jeg har prøvd å forføre han opplevd og blitt avvist (jeg tørr ikke gjøre det igjen da jeg opplever dette som nedverdigende), vi har tatt det opp i parterapi. Jeg har prøvd snakke med han om det er noe som plager han osv! Problemet er at jeg sitter igjen og fantaserer om vill sex med gubben som ikke vil ha meg, tørr ikke legge an på han av frykt for å bli avvist! Jeg har til og med vert innom tanken om han er utro, men aldri funnet tegn til det.(jeg har leitet) nylig fant jeg piller i toalettvesken hans, disse skal øke testosteron nivået i kroppen… Jeg kom da til å tenke, har dette noe med saken å gjør? vil legge til at vi har perioder der han er mer aktiv, men jeg føler jeg er mer et hull han tømmer seg av ren plikt og behov. Kroppen min er attraktiv, jeg holder meg i god form. Vi giftet oss i fjord, sexlivet blir bare dårligere å dårligere og periodene lenger og lenger! Jeg er så frustrert, jeg har ikke noen å dele det med, ingen forstår. What to do? Anonymkode: 6a6ba...7a8 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Ingen råd dessverre. Kan bare gi deg all kjærlighet og sympati. Har det helt likt 💔 det er så vondt! Anonymkode: d31a0...ae7 2
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Han bruker testosteron for å få mere sexlyst, så det er en positiv greie... litt synd at han ikke prater ut om dette. Sexlyst = Testosteron... Dette gjelder både kvinner og menn, kvinner har en del lavere testosteronnivå enn menn, men det betyr ikke at de har mindre sexlyst enn menn. Forklaringen er enklest med bruk av p-piller. Ei som bruker p-piller har ikke så høy sexlyst, fordi den naturlige produksjon av testosteronet blir satt ut av spill. Jeg vet ikke om dette er en bivirkning eller at det skal være sånn. Når hun slutter med p-pillen starter produksjonen av testosteronet igjen, og kvinner opplever det med forhøyet sexlyst. Du har også sikkert hørt at noen kvinner får eller har mye hårvekst, det kommer fra det mannlige hormonet testosteron... Hos menn øker østrogenet når testosteronet avtar, det er nok det mannen din sliter med... og derfor prøver å øke testosteronnivået medisinsk. Håper forklaring hjelper deg med å forstå dette med testosteron🙄 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Har dere annen nærhet enn sex? Kanskje det er en god ting til testosteronet virker. Bare si fra først, at det ikke blir sex. Du vil bare kose🌸 Anonymkode: eb539...538 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Vis ham masse kjærlighet og si gode ting til ham. Anonymkode: eb539...538 1
Owa33 Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Det er sikker vanskelig for han også, men prøv å oppfordre til mer intimitet (uten sex) og få til en ordentlig samtale rundt dette - som ikke oppleves anklagende eller hvor han sitter med dårlig samvittighet. Han synes garantert ikke det er noe kult å være den parten i forholdet som avviser sex og får deg til å føle deg frustrert og engstelig. Kanskje du kan prøve å få han til å forstå at dette et et felles problem og ikke hans alene og at du er der for han for å finne ut av dette sammen. 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere annen nærhet enn sex? Kanskje det er en god ting til testosteronet virker. Bare si fra først, at det ikke blir sex. Du vil bare kose🌸 Anonymkode: eb539...538 Dette er et smart tips, fordi det bør gi litt adrealin som også øker testoronnivået. Med ofte ereksjon og utlølsninger holder testosteronnivået i sjakk... jeg kaller vedlikehold av utstyr😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå