Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg fikk idag vite at forholdet mitt som varte i litt over 3 år, tok slutt idag. På fredag var han på konsert med gutta og ble så full at han klina med ho ene jenta som satt på bordet dems, endte opp med å forlate gutta sent på kvelden (de skulle egt videre og hjem til han ene) for å være med henne og gjengen hennes på et nachspiel hjemme hos henne. Han sa hele tiden til meg at han var med gutta, så han løy. Han endte opp med å slikke henne og sove med henne, men tydeligvis med klærne på. Dette fikk jeg vite idag, noe han har klart å holdt skjult i nesten 4 dager. Vi har til og med hatt sex i ettertid. Han sier til meg at han har beklagd seg til jenta og at hun også så på det som vennskapelig. Men at han er betatt av henne. Hun er 26. Vi er begge 20 og vi ble sammen når vi begge var 17. 

Jeg tenker at så store feil faktisk kan skje i fylla, men likevel ingen unnskyldning og at jeg har all rett til å være sur/såra. Men likevel så har jeg sagt til han at jeg har tilgitt han og elsker han fortsatt. Og at jeg fortsatt vil være hans kjæreste, da jeg mener at det å miste han veier tyngre enn å slå opp pga utroskap. Men han er ikke villig til å gå i terapi eller at vi kan «gjøre hva som helst» for å prøve å rette opp i ting og at han ikke har vært lykkelig.

Vi har skrevet leiekontrakt og skal egentlig flytte sammen første gang i august, men dette skjer jo heller ikke nå. Leiekontrakten står kun i hans navn da vi ikke har rukket å få nytt dokument hvor begge kan signere enda, kan han da kreve at jeg betaler noe?

Jeg er i stua, og han er på rommet mitt i sengen min og sover mest sannsynlig pga han er sliten og har holdt på dette i 4 dager. Jeg har grått i flere timer, rukket å sende melding til sjefen og sagt jeg må ha fri i morgen for å samle meg,  og han har spurt om han kan holde rundt meg, men jeg kastet opp istad for selv om jeg elsker han så er dette kvalmt, sykt og helt uforståelig for meg. Han sier jo han elsker meg fortsatt, men er tydeligvis betatt av denne jenta han vet det ikke blir noe mer med, og må derfor finne seg selv og er kjempelei seg men gråter ikke en tåre (bare ser sykt trist ut og prøver å trøste meg) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han har ikke lappen og bussen til han slutter å gå om ikke lenge, og jeg vil på en måte legge meg inntil han, men samtidig så vil jeg ikke. Jeg er så sinnsykt lei meg og alt er snudd på hodet. Han vet han har dreti seg kraftig ut. Jeg er knust.

jente 20

Anonymkode: 0156d...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke signert noe trenger du ikke betale en dritt! Bare ikke signere og ikke betale noe. Han er en drittsekk som har vært utro mot deg på denne måten. Forstår at det er blytungt for deg nå. Du trenger ikke ta noen avgjørelser i dag verken den ene eller den andre veien.  Bruk tid alene nå, borte fra denne guttungen. Tenk over hva du vil videre! Vil du virkelig være sammen med en som bryr seg så lite om deg at han er utro mot deg på denne måten? Selvfølgelig vil du ikke det. Mitt råd er at du forblir singel fremover en stund, til du får samlet deg og så kan ta en rasjonell avgjørelse. Føye seg etter han nå, bare fortsette som ingenting har skjedd er det verste du kan gjøre. Da blir du en dørmatte for han. Utroskap er et svik, og uansett grunn er det ingen unnskyldning for det. Han angrer heller ikke virker det som, og da blir det helt håpløst. Ytterst få klarer å gå videre i et forhold der utroskap har forekommet. Til det er sviket for stort, og tilliten til de grader så knust at det er omtrent umulig å fikse det. Noen prøver og så går det år og det havarerer uansett.

Ta vare på deg selv, bruk tid på deg selv og hold han ute av livet ditt fremover til du har klart å samle deg uansett. Det er mitt råd. Bare du kan ta avgjørelsen.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som han vil ut av forholdet. Du burde la han gå. 

Anonymkode: 2ddff...892

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal la ham gå. Å få tilbake tillit etter utroskap er vanvittig vanskelig. Din reaksjon nå tilsier at dette vil plage deg i årevis fremover. Det er ikke godt å leve slik. Hva er best for deg? Livet vil gå videre, og bli bra igjen uten ham. Livet med ham vil lett kunne bli en evighet med mistro og vonde følelser for deg.

Anonymkode: 4e3e8...351

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre uten han. Tilliten er brutt, den er vanskelig å få tilbake. Ting vil aldri bli der samme igjen. Dere er 20 år, uten barn. Han har sviktet deg, sier han er betatt av hun andre. Gå videre med hevet hodet. 

Anonymkode: 7529e...6f6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 20 år!! Ikke kast bort ungdommen din på han.

Anonymkode: 532ab...f9e

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert kjekk. Kanskje du burde bli sammen med en stygg som meg. 

Anonymkode: fe629...bab

• Liker 3
Skrevet

Det er mange par som kommer seg over utroskap, så det er fullt mulig. Men det koster. Du må nesten selv kjenne på hva du føler er rett. Magefølelsen min ut fra innlegget ditt og hvordan du beskriver ham og hans omtale av henne, er ikke positiv, men det er selvfølgelig vanskelig å si bare ut fra en slik skriftlig beskrivelse. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tilgi han! Ut i fra hvordan du beskriver dette så er du enormt såret og det er med god grunn. Fra erfaring så vet jeg at forhold med utroskap ikke blir det samme igjen og det kan være ekstremt vanskelig/umulig å få tilbake tilliten. Synes du skal gå fra ham, så får han ta konsekvensene av sine handlinger. 
Det vil være vanskelig for deg i starten, men det er bedre enn å fortsette å være med en som har sveket deg og som du ikke kan stole på. I tillegg har han fortalt deg at han var tiltrukket av jenta. Skal dette da skje hver gang han blir litt  tiltrukket av noen? Virker jo som han er mer intetessert i henne enn i deg i og med at han ikke er villig til å gjøre hva som helst for å vise anger (feks ved å gå i parterapi). 

Anonymkode: ab4cb...6ae

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dere er 20 år, dere bor ikke sammen og har ikke familie sammen. Dette forholdet er absolutt ikke noe å kjempe for. Du har hele livet foran deg. Ikke nøy deg med noen som behandler deg som dritt. 

Anonymkode: b06c6...81d

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Han har lagt der og slikket henne, det er mer intimt enn et raskt knull i mine øyne. Og han sier til og med at han har følelser for henne, og har beklaget, til HENNE. 

Du må finne selvrespekten din asap, bli sint på ham, og gå. Han fortjener ikke at du ligger langflat og tilgir ham. 

Anonymkode: 7f3e7...afa

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Og en ting til, han sier at han må finne seg selv osv. Dette sier han fordi han er glad i deg, og ikke vil såre deg. Men jeg er nesten sikker på at denne fyren egentlig vil ut av forholdet. Dere er veldig unge, og dere har vært sammen lenge. Han bryr seg om deg og er redd for hvordan et liv uten deg blir, men han ønsker også frihet. Jeg har vært der med kjæresten jeg hadde da jeg var 20. Og jeg endte faktisk opp med å angre til slutt. Men da var det for sent.

Du kommer over dette, det lover jeg deg ❤

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han fortjener deg ikke. Ønsker han ut av forholdet eller liker noen andre så får han gjøre det slutt med deg på en verdig måte før han begynner med andre.. for så å knuse deg. 
han er en drittsekk og folk som er utro fortjener ikke ei bra dame som deg 

Anonymkode: 96cb4...50c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her- oppdatering 

Jeg har tilgitt og han fikk tid til å tenke hva han ville, og han ville ha meg. Vi har blitt enige om å la dette ligge, neste gang han skal ut så skal vi ringes da og da og at han må starte å være ærlig. + at han fikk en uke på seg fra i går til å teste seg for eventuelle sykdommer.

Han ringte inn idag, og fikk time onsdag. Plutselig så fikk jeg melding av han at han hadde testet seg sammen med en kollega (bare to år yngre) og at han da var ferdig med det. Men jeg stusser sånn over hvorfor han dro med kollegaen og ossen de kom frem til å gjøre det sammen, idag, når han fikk time onsdagen. Når vi ble enige om at så få som mulig skulle vite om utroskapen. Nå er jeg egt bare sykt forbanna men samtidig glad han har testa seg. Men forbanna fordi at jeg må dra svarene ut av han, til ting jeg lurer på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 23.01):

Hei.

Jeg fikk idag vite at forholdet mitt som varte i litt over 3 år, tok slutt idag. På fredag var han på konsert med gutta og ble så full at han klina med ho ene jenta som satt på bordet dems, endte opp med å forlate gutta sent på kvelden (de skulle egt videre og hjem til han ene) for å være med henne og gjengen hennes på et nachspiel hjemme hos henne. Han sa hele tiden til meg at han var med gutta, så han løy. Han endte opp med å slikke henne og sove med henne, men tydeligvis med klærne på. Dette fikk jeg vite idag, noe han har klart å holdt skjult i nesten 4 dager. Vi har til og med hatt sex i ettertid. Han sier til meg at han har beklagd seg til jenta og at hun også så på det som vennskapelig. Men at han er betatt av henne. Hun er 26. Vi er begge 20 og vi ble sammen når vi begge var 17. 

Jeg tenker at så store feil faktisk kan skje i fylla, men likevel ingen unnskyldning og at jeg har all rett til å være sur/såra. Men likevel så har jeg sagt til han at jeg har tilgitt han og elsker han fortsatt. Og at jeg fortsatt vil være hans kjæreste, da jeg mener at det å miste han veier tyngre enn å slå opp pga utroskap. Men han er ikke villig til å gå i terapi eller at vi kan «gjøre hva som helst» for å prøve å rette opp i ting og at han ikke har vært lykkelig.

Vi har skrevet leiekontrakt og skal egentlig flytte sammen første gang i august, men dette skjer jo heller ikke nå. Leiekontrakten står kun i hans navn da vi ikke har rukket å få nytt dokument hvor begge kan signere enda, kan han da kreve at jeg betaler noe?

Jeg er i stua, og han er på rommet mitt i sengen min og sover mest sannsynlig pga han er sliten og har holdt på dette i 4 dager. Jeg har grått i flere timer, rukket å sende melding til sjefen og sagt jeg må ha fri i morgen for å samle meg,  og han har spurt om han kan holde rundt meg, men jeg kastet opp istad for selv om jeg elsker han så er dette kvalmt, sykt og helt uforståelig for meg. Han sier jo han elsker meg fortsatt, men er tydeligvis betatt av denne jenta han vet det ikke blir noe mer med, og må derfor finne seg selv og er kjempelei seg men gråter ikke en tåre (bare ser sykt trist ut og prøver å trøste meg) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han har ikke lappen og bussen til han slutter å gå om ikke lenge, og jeg vil på en måte legge meg inntil han, men samtidig så vil jeg ikke. Jeg er så sinnsykt lei meg og alt er snudd på hodet. Han vet han har dreti seg kraftig ut. Jeg er knust.

jente 20

20 år og allerede ønske om å gå i terapi på grunn av et bittelite snev av utroskap ?🤪

Anonymkode: bb242...b99

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg spurt om å få se resultatet av den testen. Hadde også gått og sjekka meg selv.

Kjære TS, du fortjener ikke dette. Jeg forstår at du elsker ham, men det er fullt mulig å elske noen som ikke behandler deg bra. Jeg håper du klarer å sette deg selv først ❤️

Anonymkode: 46397...931

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal han teste seg for? Han har vel ikke gjort noe mer enn å slikke henne, var det ikke så?

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 13.05):

Han har lagt der og slikket henne, det er mer intimt enn et raskt knull i mine øyne. Og han sier til og med at han har følelser for henne, og har beklaget, til HENNE. 

Du må finne selvrespekten din asap, bli sint på ham, og gå. Han fortjener ikke at du ligger langflat og tilgir ham. 

^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en forjævlig kjæreste!

Anonymkode: 4c0b7...6f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle han testet seg for? Skal hun ha smittet han gjennom klærne? 

Anonymkode: b06c6...81d

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...