Gå til innhold

Hva syntes du om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grusom. minner meg om sånn for å ha bowlingkuler i. men det er tross alt du som skal bruke den.

Skrevet

haha tenkte dessverre det samme som gjest her, bowlingbag kanskje inspirert av friis key bag? nei.. ikke noe for meg heller.

Skrevet

Jeg synes den så helt grei ut, men litt for bred kanskje...

Skrevet
Jeg synes den så helt grei ut, men litt for bred kanskje...

Det samme tenkte jeg..

Skrevet

ikke min stil heller, litt for mye greier på den og litt for klumpete.

Skrevet
haha tenkte dessverre det samme som gjest her, bowlingbag kanskje inspirert av friis key bag? nei.. ikke noe for meg heller.

Nå er det friis som har latt seg inspirere av Chloe som var ute med sine keybags lenge før friis kom med sine versjoner... Bare sånn for å være litt flisespikker! :sjenert:

Likte bagen godt jeg! :)

Skrevet (endret)

Nei, det er Friis Key bag som er en kopi av Chloé Paddington som denne qxl-utgaven er en fake utgave av. De som selger sånne vesker, kjøper dem gjerne engros fra Kina og selger dem ut på nettsteder som qxl og ebay. Til bra fortjeneste, selvsagt. Denne selgeren er ærlig og sier at den er en fake/kopi. Endel selgere er det ikke.

Så til spørsmålet ditt: Veska er fin, men den var fotografert fra en veldig rar vinkel. Hvis du googler "Chloé paddington" får du helt sikkert opp et finere bilde av den.

Endret av hera
Skrevet
Nei, det er Friis Key bag som er en kopi av Chloé Paddington som denne qxl-utgaven er en fake utgave av. De som selger sånne vesker, kjøper dem gjerne engros fra Kina og selger dem ut på nettsteder som qxl og ebay. Til bra fortjeneste, selvsagt. Denne selgeren er ærlig og sier at den er en fake/kopi. Endel selgere er det ikke.

Så til spørsmålet ditt: Veska er fin, men den var fotografert fra en veldig rar vinkel. Hvis du googler "Chloé paddington" får du helt sikkert opp et finere bilde av den.

Enig, de som selger slikt på nettsteder må tjene en formue.. (Og ingen av dem kan stave for fem øre....)

Vesken var fin nok den, men jeg ville ikke kjøpt fra noen som selger kopier til blodpris.

Skrevet

Hadde nok ikke falt for den selv, men ikke reagert om andre gikk med den.

-viXen-

Skrevet

Ikke helt min smak, men den var helt ok.

Skrevet

Disse veskene er vel bare en modernisert kopi av Chanels veske fra 50 tallet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...