AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Jeg har nå fått klarsignal av klinikken at jeg kan ta første dose av korona-vaksinen ca 2,5 uker før syklus-start av ivf-innsett. Jeg fikk først nei, men nå har jeg fått beskjed om at klinikken har kommet fram til at de mener det går bra. Noen som har tatt vaskinen og fått menstruasjonsforstyrrelser etter vaksinen? Jeg er redd for å få det, fordi jeg skal utenlands å gjøre innsettet der. Men jeg håper det går bra. Anonymkode: 10b13...c1b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Ja har hørt flere inne på en fb gruppe jeg er med i, som har fått syklus krøll. Jegble nettopp gravid å ikke tale om jeg skal ha noe vaksine nå! Denne er hverken prøvd ut godt nok på prøvere eller gravide til at jeg stoler på den. Nå ønsker ikke jeg råde deg til noe men tenk selv.. hva føler du er riktig for deg nå? Anonymkode: dd7b7...055
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Ja har hørt flere inne på en fb gruppe jeg er med i, som har fått syklus krøll. Jegble nettopp gravid å ikke tale om jeg skal ha noe vaksine nå! Denne er hverken prøvd ut godt nok på prøvere eller gravide til at jeg stoler på den. Nå ønsker ikke jeg råde deg til noe men tenk selv.. hva føler du er riktig for deg nå? Anonymkode: dd7b7...055 Jeg er redd for å få syklus-krøll siden jeg skal begynne på medisineringen til IVF prøverør ved neste syklus. Men samtidig så vil det være en trygghet å få tatt vaksinen pga mutanten som er langt mer alvorligere, og sprer seg. Så jeg vet ikke. Anonymkode: 10b13...c1b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er redd for å få syklus-krøll siden jeg skal begynne på medisineringen til IVF prøverør ved neste syklus. Men samtidig så vil det være en trygghet å få tatt vaksinen pga mutanten som er langt mer alvorligere, og sprer seg. Så jeg vet ikke. Anonymkode: 10b13...c1b Jeg skal starte ny IVF neste syklus og valgte å ta vaksinen i går. For meg veier det tyngre å være beskyttet enn risiko for rot med syklus. Har vært litt usikker på det, men for meg ble det det rette. Anonymkode: 44be4...3b8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Ta den om du kan! Sitter her gravid i 1.trimeser og er stresset for å kanskje få Corona. Er altfor mange uker til jeg kan ta vaksinen og det stresser meg 😅 Anonymkode: 7850c...e41
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Du må bare gjøre det du føler er best. Jeg har ingen planer om å ta den. Daglig kommer det frem flere kvinner som har fått hormonforstyrrelser. Syns det er skummelt. Har hatt korona så er ikke bekymret. Anonymkode: 00a42...189
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Jeg tok dose 1 på cd 3, og fikk el på cd 9 i stedenfor cd 14-15 slik jeg pleier. Har aldri noensinne fått el så tidlig så vet at det var vaksinen som fremskyndet el. Lutealfasen var normal med 14 dager. Dose 2 ble satt på cd 21 (6 dager etter el) og hadde ingen innvirkning på syklusen, lutealfasen hadde normal lengde på 13 dager. Anonymkode: 33c9a...2ef
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 On 6/30/2021 at 8:56 PM, AnonymBruker said: Jeg tok dose 1 på cd 3, og fikk el på cd 9 i stedenfor cd 14-15 slik jeg pleier. Har aldri noensinne fått el så tidlig så vet at det var vaksinen som fremskyndet el. Lutealfasen var normal med 14 dager. Dose 2 ble satt på cd 21 (6 dager etter el) og hadde ingen innvirkning på syklusen, lutealfasen hadde normal lengde på 13 dager. Anonymkode: 33c9a...2ef Jeg skal til utlandet for innsett. Og har bare muligheter innenfor et visst tidsrom. Så jeg vet ikke om jeg tør å ta den, siden den syklusen starter om 3 uker. Hvis ikke så blir det forskjøvet til tidligst etter jul kanskje. Anonymkode: 10b13...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå