Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ser dere etter og leter etter? Hva er viktigst for dere? 

Anonymkode: 753b8...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han klemmer meg masse.
Og at han har de samme grunnverdiene som meg.

At han smiler med øynene og viser omtanke og omsorg. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At personen er en fin bonus i livet som jeg trives med. 

Anonymkode: efacc...a94

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at han er snill og god tvers igjennom, at jeg blir tiltrukket av han, at han er smart, at han har et relativt likt syn på verden som meg og noen av de samme interessene. 

Jeg var singel en hel del år før jeg møtte mannen som var rett for meg, og er utrolig glad for at jeg ikke tok til takke med noe annet og at jeg ventet til jeg møtte han som er rett for meg. Jeg er takknemlig hver eneste dag jeg har han. 

Anonymkode: da06b...0ad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At han er snill. At han respekterer meg. At vi har god kjemi. At vi kan være oss selv med hverandre. At vi kommuniserer bra sammen. Fungerer bra seksuelt. At han liker å kose.

Anonymkode: b7a9d...bb4

• Liker 2
Skrevet

Ytre faktorer: At han har orden i familieforholdene sine (barn,ekser..) og har noenlunde struktur på livet (jobb, økonomi)

Indre faktorer: Smart, morsom, god samtalepartner, selvstendig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At personen er en fin bonus i livet som jeg trives med. 

Anonymkode: efacc...a94

Word! 

En kjæreste skal være noe ekstra som fyller livet på en positiv måte. Selvsagt er det alltid positive og negative sider ved alt, men det er viktig med gjensidig respekt og forståelse, og at man kan kommunisere. 

Jeg merker ofte at mange kommuniserer dårlig i forhold, at de ikke tør å si ifra eller sette grenser, og at de finner seg i for mye. 

Anonymkode: b8e10...091

• Liker 4
Skrevet

Lojalitet, samme grunnverdier, at han får meg til å le, at han får meg til å komme, at han er snill. Vi må ha god personkjemi. Han må ha visse ting på stell, som f.eks. økonomi. Da mener jeg ikke at han må være rik, jeg tjener mine egne penger og klarer meg fint, men han kan ikke ha forbruksgjeld han har mistet kontrollen over, for eksempel. Han må være innstilt på at vi skal være likestilte på alle områder i relasjonen vår, i alt fra økonomi til husarbeid. Han må ha nogenlunde samme ønsker om fremtiden som meg.

Skrevet

At jeg blir tiltrukket og interessert, etterhvert forelsket. 

Det er ingenting som hjelper om ikke det er på plass. Krysset noen fantastiske menn på min vei, men hjalp ingenting at de var fantastiske når jeg ikke fikk følelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at han må være i live. Gidder ikke sånn nekrofili. Nei takk.

Anonymkode: e9101...eaf

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet

Hvis jeg ville hatt en dame så hadde eneste kravene vært at hun har puls og at hun er villig. Renslighet er en bonus men ikke noe krav.

Skrevet

At vi prater fint sammen 

At vi har seksuell kjemi og mye likt syn på sex

At vi kan le sammen

At vi kan danse sammen 

At jeg føler meg hjemme hos ham

At vi har overlapper verdier og interesser

Renslighet og at han er "hustrent". Gidder ikke skitne menn som ikke kan holde liv i en potteplante

At han kan jobbe med seg selv og tåler rimelig kritikk 

At han er lojal og opptatt av ei framtid sammen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Ser ut som at de fleste damer vil ha en mannlig bestevenninne. Turn off... 

Anonymkode: ac686...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Herregud. Ser ut som at de fleste damer vil ha en mannlig bestevenninne. Turn off... 

Anonymkode: ac686...5b1

Da blir det flere huleboere til deg. Win win.

Anonymkode: 22237...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...