Gå til innhold

Tur med venninne - snakker ikke sammen nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på tur med en venninne, vi var sammen i 10 dager, nå er vi tilbake og fått nok av hverandre virker det som. Ingenting ille skjedde der men vi var uenige om småting. Nå hadde vi en stor krangel via messenger og hun kalte meg for kjerring. Hvorfor reiste jeg på tur med henne? Hun er min nabo også og det er litt krise å se trynet hennes hver bidige dag. 

Anonymkode: d7ef2...de8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer! Har vært med på dette selv. Man finner fort ut på tur om man passer sammen eller ikke. 

Anonymkode: 80a7a...29c

• Liker 7
Skrevet

Det må du nesten spørre deg selv om

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (Akkurat nå):

Det må du nesten spørre deg selv om

Jeg er dum 😂 Hun er min nabo og jeg må leve med den "ikke snakke sammen kleinheten" i en lang periode fremover.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere to to av de som dro på tur hvor du hadde knekkebrød og tubeost og de andre hadde for lite mat med?🙊

Anonymkode: 661a3...76c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere to to av de som dro på tur hvor du hadde knekkebrød og tubeost og de andre hadde for lite mat med?🙊

Anonymkode: 661a3...76c

Nei, men jeg forstår henne av hele mitt hjerte. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er dum 😂 Hun er min nabo og jeg må leve med den "ikke snakke sammen kleinheten" i en lang periode fremover.. 

Eller så kan du være den voksne og ta en prat med henne så dere kan løse problemet:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (1 minutt siden):

Eller så kan du være den voksne og ta en prat med henne så dere kan løse problemet:)

Ja, men jeg ble skjelt ut av henne og kalt for kjerring. Kan ikke ydmyke meg selv ved å si unnskyld for ting jeg ikke har gjort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (2 minutter siden):

Hvorfor? 
ts har jo nå alles drømmenabo: en som verken ønsker snakke med henne eller oppsøke henne på noe vis. 

Anonymkode: 7b6da...6ad

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette skjer! Har vært med på dette selv. Man finner fort ut på tur om man passer sammen eller ikke. 

Anonymkode: 80a7a...29c

Man må faktisk aldri reise på lange reiser med venner, det skjer mye friksjoner og man blir drittlei. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om det ble litt intensivt med ti dager sammen? Vet ikke hva dere krangla om, men om dere har vært venner lenge og hun betyr noe for deg så ville jeg svelget den kamelen og prøvd å snakke ut om det. Egentlig uansett ettersom hun er naboen din.

Anonymkode: bfa38...0e8

Skrevet

Hvorfor? 
ts har jo nå alles drømmenabo: en som verken ønsker snakke med henne eller oppsøke henne på noe vis. 

Anonymkode: 7b6da...6ad

Sant nok!! Jeg hater naboer

Ja, men jeg ble skjelt ut av henne og kalt for kjerring. Kan ikke ydmyke meg selv ved å si unnskyld for ting jeg ikke har gjort. 

Da skjønner jeg at du ikke gidder. Bare å ignorere det da. Er ikke sånn at naboer er oppå hverandre hele tiden uansett 

• Liker 3
Skrevet

"er litt krise å se trynet hennes hver bidige dag"

ja, du virker kjempelysten på å ordne opp :ironi:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (Akkurat nå):

"er litt krise å se trynet hennes hver bidige dag"

ja, du virker kjempelysten på å ordne opp :ironi:

Vil ikke ordne opp, vil at hun skal si unnskyld fordi jeg har ikke vært ekkel eller kalt henne for noe stygt. Det er umulig å unngå henne da vi har barn i samme alder som springer til hverandre nå i de varme sommerdagene. Stemningen blir klein. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil ikke ordne opp, vil at hun skal si unnskyld fordi jeg har ikke vært ekkel eller kalt henne for noe stygt. Det er umulig å unngå henne da vi har barn i samme alder som springer til hverandre nå i de varme sommerdagene. Stemningen blir klein. 

Dere har barn? Jeg trodde dere var tenåringer.

Anonymkode: 22a2e...3e7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så du lager bare en tråd på kg for å sutre. 

Notert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (4 minutter siden):

Så du lager bare en tråd på kg for å sutre. 

Notert

Så du mener at jeg skal ordne opp selv om hun angrep meg? Jeg er bare frustrert over hele situasjonen og for at jeg ikke kan holde avstand til henne pga at hun er min nabo. Hadde hun bodd et annet sted hadde det vært lett. 

Skrevet

Så du mener at jeg skal ordne opp selv om hun angrep meg? Jeg er bare frustrert over hele situasjonen og for at jeg ikke kan holde avstand til henne pga at hun er min nabo. Hadde hun bodd et annet sted hadde det vært lett. 

Jeg mener du kan oppføre deg som en voksen, ikke som en furten fjortenåring

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Mrs Robinson skrev (1 minutt siden):

Jeg mener du kan oppføre deg som en voksen, ikke som en furten fjortenåring

Ok. Skal prøve å ta en prat og svelge flere kameler.

Skrevet

Ufint av henne å gå til personangrep på deg, men kan det være at dere trenger litt avstand fra hverandre akkurat nå? Dere har jo vært sammen lenge og mange kan bli litt småsprø av å gå oppi samme person over tid, uten at det handler om deg som person i det hele tatt. :) 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...