Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke bare minerals sitt mineralpudder, og siden det er sommer så vil jeg ikke bruke flytende foundation. Så hvilke pudderfoundation bruker dere? :) jeg er over 30 år, ganske lys i huden og får lett kviser/blank hud… tar gjerne i mot tips! 😄  

Anonymkode: 786fa...867

Skrevet

Jeg liker IT Cosmetics sin Celebration Foundation, du får tak i det hos Kicks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Tikei, og har gjort det i over 10 år. Det er et ganske "tørt" pudder, noe som ikke er helt bra da jeg har veldig fet hud (holder ikke særlig lenge uten settingspray/pudder), men har ikke funnet et bedre alternativ som har lyse nok farger og ikke gir meg kviser. Billig og finnes i veldig mange nyanser.

Anonymkode: 36d38...027

AnonymBruker
Skrevet

Glo minerals

Anonymkode: 6f1a5...423

• Liker 1
Skrevet

Kan kanskje Jane Iredale Pure Pressed Base være noe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste som fungerer for meg er Clinique  Superpowder Double face makeup

Anonymkode: ef77a...db0

Skrevet

Blir dere ikke tørr i fjeset av pudder? Kjennes alltid som jeg tar på en maske hvis jeg tar det på, selv om jeg tar lite. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg oppdaget compact cushion fra lavart.com, bruker jeg kun det. :)

Anonymkode: 8eb9b...fcb

Gjest Fnuggolina
Skrevet
Adara skrev (3 timer siden):

Blir dere ikke tørr i fjeset av pudder? Kjennes alltid som jeg tar på en maske hvis jeg tar det på, selv om jeg tar lite. 

Ikke Jane Iredale sitt mineralpudder nei.

Er også nysgjerrig på Make The Make sitt. 

Men siden TS har fet hud ville jeg nok heller gått bare for en farget dagkrem og settingpudder, og heller sånne blottingpapers fremfor å dynge på mattende pudder. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker sensei total finish foundation powder.. Lenge siden jeg har brukt det nå, men syntes det er godt på huden, dekker greit og sitter greit. Kan også bygges om jeg husker rett. 

Anonymkode: a83be...07d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 9.05):

Liker sensei total finish foundation powder.. Lenge siden jeg har brukt det nå, men syntes det er godt på huden, dekker greit og sitter greit. Kan også bygges om jeg husker rett. 

Anonymkode: a83be...07d

Samme her :) brukt det i godt og vel 15 år, alltid fornøyd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...