Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen i permisjon som har tatt vaksinen? Kan man ha med baby, eller må man finne barnevakt? Far er ikke i bildet. 

Dere som føler for å si "ikke ta vaksinen", ikke kast bort energien. Den skal tas, og det er ikke det jeg lurer på 😉

Anonymkode: c1f12...df7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det ikke var plass til å ta med barnevogn inn. Men kommer jo an på hvor du skal.

Anonymkode: 70830...eb9

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir dårlig eller får en reaksjon på vaksinen er det greit å ha noen andre som kan passe baby mens :) 

• Liker 2
Skrevet

Er ikke i permisjon men måtte ha med guttungen for vi skulle et sted etterpå, det var ikke et problem. Men jeg var ikke på massevaksinering, det var på vaksinekontoret. 

Du kan jo ringe de å høre, her hvor de har massevaksinasjon så er det plass til barnevogn og det meste. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det kommer an på vaksinelokalet. Da jeg vaksinerte meg så jeg to personer med hver sin barnevogn, barna så ut til å være 3-6 mnd gamle. Vi var i en stor idrettshall der det var godt tilrettelagt for både vogner og rullatorer😊

Anonymkode: 2ef64...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er pappapermisjon, og ringe og spurte om dette i dag. Han fikk beskjed om "helst ikke, men det går greit hvis du ikke har noen alternativer". I følge moren min, som bor i en større by, med stort vaksinelokale, hadde hun sett både en baby og et småbarn som var med noen da hun tok vaksine. Så det varierer nok litt, men er det svært vanskelig å finne barnevakt, vil jeg tro du får ha babyen med. 

Anonymkode: 27f44...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på lokalet. Da jeg tok siste dose så var det en mor med barnevogn tilstede.

Anonymkode: 5a937...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Vakineringen tok 35 minutter for meg (pga at man må vente der i 20 minutter etterpå) . Ikke verre enn at du kan høre med et familiemedlem eller venn om å stå utenfor med barnevognen den korte tiden. 

Anonymkode: 27f70...e49

AnonymBruker
Skrevet

Min var vel rundt 5 uker når jeg tok min vaksine, hadde han med i bilstoler. Den tok ikke mye plass og han sov hele tiden. Jeg spurte ikke, ikke sånn at jeg hadde noe annet valg.. 

Anonymkode: dd06c...e83

AnonymBruker
Skrevet

I min kommune, Skien, er det ingen problem å ta med baby. Ringte dem for å dobbeltsjekke. 

Anonymkode: 95b16...ef8

AnonymBruker
Skrevet

Gikk greit her, så lenge hun kunne sitte i bilstolen sin. Var ikke plass til vogna, men bilstolen kunne jeg ta med inn. 

Anonymkode: a324f...e7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen i permisjon som har tatt vaksinen? Kan man ha med baby, eller må man finne barnevakt? Far er ikke i bildet. 

Dere som føler for å si "ikke ta vaksinen", ikke kast bort energien. Den skal tas, og det er ikke det jeg lurer på 😉

Anonymkode: c1f12...df7

Det er da ingen som har sagt det her på kg.

Anonymkode: 9527f...5b9

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg tok vaksinen satt jeg ved siden av ei som hadde baby i vogn med seg. Så sant det er god plass tenker jeg det går helt fint. 

Anonymkode: 0f5b7...442

AnonymBruker
Skrevet

Så noen som hadde det i går. Vil anta det kommer an på lokalet.

Anonymkode: c1c85...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...