Gå til innhold

Når begynte du å føle deg "gammel"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fullt klar over at alder bare er et tall, og at folk holder seg godt idag. Men når begynte du selv å føle deg gammel? Jeg er 36 og begynner å tenke at mine yngre dager er forbi.. 

Anonymkode: ca750...7b3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 år og føler meg ikke gammel.

Anonymkode: 432a8...cc8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg dro på fjelltur med studenten som leier hos meg. Jeg er 41 og hun er 23 og vi har så god kjemi sammen! Men så kom venninna hennes, også 23, og jeg skjønte at hun har NULL interesse av å bli kjent med meg fordi jeg er OOOOOLD 😂

Lever greit med det da.

Anonymkode: 533e2...0f1

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fullt klar over at alder bare er et tall, og at folk holder seg godt idag. Men når begynte du selv å føle deg gammel? Jeg er 36 og begynner å tenke at mine yngre dager er forbi.. 

Nå som jeg nærmer meg 29, nylig alene og med to barn. Så mulig jeg er kjempe rar.. 

Anonymkode: 2c719...c2d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gammel følelsen  har slått inn for fullt nå, er 38.

Tar litt tid å forlike seg med tanken på at man er middelaldrende 🙈 og ca 0% ung og lovende lenger. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Begynte å kjenne på det da jeg var ca 33.. Blir 35 snart. 

Anonymkode: f8812...c88

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fikk barn, var 35 da. Er 37 nå, singel og fullt forberedt på at ingen vil ha ei gammel kjerring som meg 😄

Anonymkode: 2f4fa...a1a

• Liker 6
Skrevet

Ikke ennå :P Er 32 år. Singel og har barn. :P 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå som jeg er 35 år. Kommet litt plutselig. Jeg tenker det er helt greit.

Anonymkode: c3ad6...659

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

25

Anonymkode: 56095...398

• Liker 6
Skrevet

Da jeg var ferdig på videregående.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 og kan føle meg passé når det kommer til ungdomsskultur, sjargong, mote og sånn. Men kroppslig er jeg i mye bedre form, og også slankere enn det jeg var som 25-åring. Så kjenner absolutt ikke noe til alderen rent fysisk. 

Anonymkode: d26b4...184

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror jeg ble født gammel for å være helt ærlig. 😄 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 30 og studerte med de som kom rett fra vgs🤪

Anonymkode: bdceb...051

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes både for egen del og med hensyn til alle andre at det går en fundamental grense ved 40. Når folk har passert den grensen er man objektivt sett omtrent halveis i livet (statistisk sett). Jada, jada, «jeg trener døgnet rundt og i min familie er kvinnene 20 yngre enn sin alder» «jeg måtte vise leg på polet på fredag», osv. osv.. Nei, du er en middeladrende kvinne (eller mann) selv om du trener med fanden i hælene og kler deg (ut) som en ungdom:))

Anonymkode: be2b8...3fb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg var 30 og studerte med de som kom rett fra vgs🤪

Haha huff ja, da jeg begynte på en ny utdanning som 28-åring og de på faddergruppa mi ikke visste hvem Kurt Cobain var, kunne jeg like gjerne vært bestemora deres.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 år og har den siste tiden følt at jeg har begynt å bli eldre. Jeg vil ikke beskrive det som gammel, men kanskje voksen? 

Hvertfall en ny følelse som har begynt å vokse i meg. Det føles godt på en måte og jeg møter en ny epoke i livet velkommen. 

Anonymkode: 26722...399

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha huff ja, da jeg begynte på en ny utdanning som 28-åring og de på faddergruppa mi ikke visste hvem Kurt Cobain var, kunne jeg like gjerne vært bestemora deres.

🤣🤣🤣🤣 Jeg vet! Eller hvem Gro er😑

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 25-26, var hjemme med barn, hadde fått leddgikt og Facebook ble vanlig. Jeg så at "alle andre" på min alder studerte i utlandet, backpacket, interrailet, festet og levde ut 20-åra.

Anonymkode: b8a5c...82b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

35. Plutselig vondt i hofter og rygg. 

Anonymkode: 85a41...344

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...