Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om dette? Hun sier alltid typ : du er så forelska i meg du. I tillegg til det så spør hun meg om jeg får sommerfugler når vi snakker sammen, noe jeg gjør. Vil dere si at det er et tegn på at hun liker meg tilbake? Skjønner liksom ikke greia, føler hun vil jeg skal like henne, men føler heller ikke hun er typen til å såre andre mennesker på faen. 

Anonymkode: fd95e...7d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om hun er enten veldig innbilsk, eller har veldig stort behov for bekreftelse. Uansett, barnslig og slitsomt og et tegn på relativt korte sosiale antenner, med mindre dere er 15 år. 

Anonymkode: a27e1...048

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi om kjæresten din her? Hvis ikke så tror jeg ikke hun hadde spurt om dette med mindre hun var interessert. Synes du skal spørre henne tilbake om hun er forelsket.

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 2b47b...ebb

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...