Sola de Skrevet 29. juni 2021 #1 Del Skrevet 29. juni 2021 Hva trykker man på for å slå av pm- funksjonen til profilen sin, om man ønsker å ha pause fra meldinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juni 2021 #2 Del Skrevet 30. juni 2021 Nå har jeg lett grundig, uten å finne den. Jeg mener det går an å sperre meldinger fra utvalgte brukere, om du går inn på 'ignorer bruker'. Du kan sperre kun for meldinger, trur eg. Hjelper det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2021 Zenobia skrev (2 minutter siden): Nå har jeg lett grundig, uten å finne den. Jeg mener det går an å sperre meldinger fra utvalgte brukere, om du går inn på 'ignorer bruker'. Du kan sperre kun for meldinger, trur eg. Hjelper det? Men om man vil sperre for samtlige meldinger inn? Går jo ikke an å ignorere hele forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juni 2021 #4 Del Skrevet 30. juni 2021 Sola de skrev (1 time siden): Men om man vil sperre for samtlige meldinger inn? Går jo ikke an å ignorere hele forumet Jeg mener også å ha sett at dette med letthet kunne fikses før, men jeg finner det ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. juni 2021 #5 Del Skrevet 30. juni 2021 Du finner det helt nederst, under listen med pm/meldinger. Jeg har markert med gult her: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 #6 Del Skrevet 30. juni 2021 Rart. Den var der en gang, men er ikke hos meg heller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 30. juni 2021 Nå fant jeg det! Takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 #8 Del Skrevet 30. juni 2021 Gratulerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. juni 2021 #9 Del Skrevet 30. juni 2021 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Rart. Den var der en gang, men er ikke hos meg heller nå. Den forsvant hos meg også, da trykket jeg bare F5, og så dukket den opp igjen. Snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 #10 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg har nå trykket F-alt-som-er-å-trykke-på, men nix, det hjalp ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. juni 2021 #11 Del Skrevet 30. juni 2021 Million skrev (5 timer siden): Du finner det helt nederst, under listen med pm/meldinger. Jeg har markert med gult her: Nope. Står ikke det hos meg. Trykker F5, men ingen forandring. Det står et hus-ikon, Forside > Meldinger. Ingenting annet. Jeg er på PC; bruker Firefox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2021 #12 Del Skrevet 30. juni 2021 Vi må nok be pent om at øverste forum-data-geniet ser litt på saken etter hvert. På forhånd takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 1. juli 2021 Og samtidig gjør slik at man kan være inne på forumet med ad- block på uten å få opp hvit skjerm i stedet for forumets innhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 1. juli 2021 @TSP Kan du hjelpe oss litt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 2. juli 2021 #15 Del Skrevet 2. juli 2021 Sola de skrev (15 timer siden): Og samtidig gjør slik at man kan være inne på forumet med ad- block på uten å få opp hvit skjerm i stedet for forumets innhold. Du må nesten gi meg et eksempel, men med mindre det er helt ubrukelig, så tror jeg nok ikke vi kommer til å jobbe med å forbedre opplevelsen for de som blokkerer reklamen på siden vår. Det er nok dessverre et inntektsgrunnlag vi er avhengig av. Sola de skrev (14 timer siden): @TSP Kan du hjelpe oss litt? Jeg ser det er noe rart med knappen for å slå av meldingssystemet. Jeg har dessverre ikke en løsning her og nå, skal se på det utover dagen. Hvis noen ønsker hjelp med å slå det av i mellomtiden, så kan dere jo sende meg en melding eller si fra her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 2. juli 2021 TSP skrev (43 minutter siden): Du må nesten gi meg et eksempel, men med mindre det er helt ubrukelig, så tror jeg nok ikke vi kommer til å jobbe med å forbedre opplevelsen for de som blokkerer reklamen på siden vår. Det er nok dessverre et inntektsgrunnlag vi er avhengig av. Jeg ser det er noe rart med knappen for å slå av meldingssystemet. Jeg har dessverre ikke en løsning her og nå, skal se på det utover dagen. Hvis noen ønsker hjelp med å slå det av i mellomtiden, så kan dere jo sende meg en melding eller si fra her. Har alltid fungert inntil i går. Siden laster seg inn og man ser siden i brøkdelen av et sekund før skjermbildet blir hvitt. Slår jeg av ad-block kommer siden inn når jeg refresher siden. Skjønner det med inntekter, men mange reklamer er jo veldig forstyrrende for øynene, og blir jo igjen til at man kanskje bruker forumet mindre av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå