AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Hei! Jeg var hos privat gynekolog for noen uker siden for å sjekke fruktbarheten (er 34 og har prøvd siden november). Undersøkelsen gikk fint og hun sa det så normalt ut. Men jeg tok også blodprøve og har nå fått denne meldingen: "Blodprøvene vi tok av deg viste utslag i stoffskifte hormonene, TSH og fT4. Også østradiol verdien var litt lav. Jeg synes de i første omgang bør gjentas da disse verdiene kan variere litt." Hva betyr dette? At jeg kan ha lavt stoffskifte? Anonymkode: 36f2c...e72
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Du har problemer eller er i grenseland angående metabolismen din. Denne private legen bør henvist deg til fastlegen din og skikkelig utredning. Anonymkode: 996e9...228 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du har problemer eller er i grenseland angående metabolismen din. Denne private legen bør henvist deg til fastlegen din og skikkelig utredning. Anonymkode: 996e9...228 Ja det var sånn jeg forstod det. Tror hun vil ta nye prøver for å være helt sikker, og så evt henvise til fastlege 🤷♀️ -TS Anonymkode: 36f2c...e72
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Noe helt annet. Hadde det vært innafor å rettet opp skrivefeilene i meldingen fra legen? Om hun ikke blir rettet på, vil hun jo sikkert fortsette å gjøre de samme feilene. Anonymkode: 7588c...c16 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det var sånn jeg forstod det. Tror hun vil ta nye prøver for å være helt sikker, og så evt henvise til fastlege 🤷♀️ -TS Anonymkode: 36f2c...e72 Det er lurt å ta nye prøver. Jeg har selv hatt lavt stoffskifte på en prøve en gang. Tok kontroll et par mnd etterpå og da var det helt normalt. Anonymkode: 069b8...12b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Stoffskiftet er i alle fall viktig å få på plass. Har selv slitt med det, men heldigvis finnes det medisiner ❤️ Anonymkode: fed29...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå