AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Har barn fra før, er 9+3 uker på vei. Vært på ultralyd i uke 8+5. Alt var så bra, navlestrengen, morkaken og fosteret var klart og tydelig. Hjertet slo bra. Hun som tok ultralyden var fascinert over hvor tydelig det var, og hvor riktig plassert alt var. Så jeg har hatt en god magefølelse. Jeg er utmattet, kvalm og mye kviser. Men det er så surrealistisk at det er noe som vokser inni meg, som skal bli en liten baby. Det er liksom for godt til å være sant. Og da blir jeg bekymret, og får følelsen av at «dette kommer ikke til å skje». Altså at jeg ikke kommer til å få enda ett barn nå. Er det flere som har hatt det sånn? Samboer skjønner jo ikke hva jeg mener stakkar. Anonymkode: a262b...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Ja, jeg hadde følelsen av at dette var for godt til å være sant da jeg og en venninne ble gravide samtidig. Vi mistet begge to. Det betyr ikke at du gjør det. Anonymkode: a5ebd...56c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Skjønner ikke helt hva du mener, egentlig nei... I mitt første svangerskap syntes jeg det var helt sinnsykt merkelig å tenke på at det vokste noe inni meg, bokstavlig talt, som en spire i jorda som utviklet seg, bare inni meg - og dette skulle bli et menneske. Og så videre. Det var en sær følelse, av og til fikk jeg litt flashback-følelse til når jeg og lillesøster var alene hjemme og fant det lurt (det var ikke det) å se filmen Aliens. Men jeg tror ikke det er helt det du mener nå..? Anonymkode: 51254...84c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Jeg kjenner meg igjen. Tror det er fordi nå skjønner man hva man faktisk har.. Første gangen visste man jo ikke helt hva man gikk til, sånn rent følelsesmessig. Man elsker det første barnet så høyt, og skjønner ikke at man skal få ett sånt barn til… sånn er det for meg i hvert fall ♥️ Anonymkode: 67c8e...873 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #5 Skrevet 29. juni 2021 Jeg er eldgammel, så jeg klarer ikke å tro på at dette faktisk skjer. Er gravid i uke 13. Vært til ultralyd og alt står bra til. Men det er nå 3 år siden jeg slo meg til ro med at jeg er for gammel til å få flere barn, men nei. Jeg er faktisk gravid....enn så lenge. . Skulle ønske jeg kunne skrudd tida framover, ass! Anonymkode: c9d32...7e7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Ja, som den nederste er det vel mer likt! Det er så vanskelig å sette ord på det😅 Jeg jobber fult, er helt utslitt med mye på privaten osv.. så jeg får aldri tid til å kjenne på følelsen over graviditeten. Mulig det er det. At alt er så rart Anonymkode: a262b...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er eldgammel, så jeg klarer ikke å tro på at dette faktisk skjer. Er gravid i uke 13. Vært til ultralyd og alt står bra til. Men det er nå 3 år siden jeg slo meg til ro med at jeg er for gammel til å få flere barn, men nei. Jeg er faktisk gravid....enn så lenge. . Skulle ønske jeg kunne skrudd tida framover, ass! Anonymkode: c9d32...7e7 Skjønner hva du mener, er så ekkelt når det ikke føles ekte! Anonymkode: a262b...ccb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er eldgammel, så jeg klarer ikke å tro på at dette faktisk skjer. Er gravid i uke 13. Vært til ultralyd og alt står bra til. Men det er nå 3 år siden jeg slo meg til ro med at jeg er for gammel til å få flere barn, men nei. Jeg er faktisk gravid....enn så lenge. . Skulle ønske jeg kunne skrudd tida framover, ass! Anonymkode: c9d32...7e7 Kan jeg spørre hvor gammel? Anonymkode: 530b4...675 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå