AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #1 Skrevet 29. juni 2021 Er det noen andre som kjøper dette rett fra gårder? Ser at man kan bestille fra en gård i nærheten. Men man må jo kjøpe så store mengder om gangen? Jeg har jo ikke plass til det. :p Anonymkode: bba25...a29
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #2 Skrevet 29. juni 2021 Hør om noen venner/naboer vil være med å kjøpe et dyr sånn at dere kan fordele det mellom dere Anonymkode: e82b1...30a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Har du en reko-ring i nærheten? På min lokale reko kan man i alle fall bestille så smått eller stort man vil fra alle produsentene. Jeg kjøper også litt større kvanta direkte fra bonden av og til. Har en ekstra fryser så det får stort sett plass, men jeg er uansett ikke redd for å la kjøttet ligge ganske langt over siste forbruksdag (ikke kjøttdeig), det blir bare bedre av det. Anonymkode: f22e7...ff4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Mange gode tips i denne tråden: Anonymkode: 9cbcf...ef3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå